با حضور سردار سلامی؛

بهره‌برداری ۱۰۰۵ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه ‌در ایلام

در آئینی و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی ۱۰۰۵ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری ۱۰۰۵ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه ‌در ایلام به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،  در ادامه برنامه‌های سرلشکر سلامی به استان ایلام، عصر امروز در آئینی و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئولان استانی ۱۰۰۵ پروژه عمرانی محرومیت‌زدایی سپاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح مسکن مددجویان، احداث مسجد، کمک به احداث منزل محرومین، زمین ورزشی و پروژه‌های آبرسانی به مناطق محروم از جمله این پروژه‌ها‌ست. در همین زمینه و در آئینی کلید واحد‌های مسکونی جدید افتتاح شده با دستان سردار سلامی تحویل صاحبان آنان شد.

برای مجموع این پروژه‌ها مبلغ ۱۷ میلیارد و ۲۷۰ میلیون ریال هزینه شده است.

پیش ازاین نیز با حضور سردار سلامی، مجتمع خوابگاهی اردوگاه اربعین سپاه در مرز مهران و همچنین بهسازی و آسفالت مسیر یادمان قلاویزان نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:تلاش می‎کنیم وضعیت معیشت را بهتر کنیم/ اتمام پروژه راه آهن بندر امام به اندیمشک تا پایان سال


این پروژه به صورت کار جهادی و شبانه‌روزی در یک بازده زمانی پنج ماهه و تا قبل از ایام اربعین امسال با حضور سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه مورد بهره‌برداری قرار گرفت. با افتتاح این مجتمع و پروژه، خدمات به زائران اربعین تسهیل و تسریع می‌یابد.

انتهای پیام/س

سفر سردار سلامی به ایلام

برچسب ها: سپاه ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.