بریدگی بالای نمایشگر آیفون حذف می‌شود؟

شایعات منتشر شده حاکیست که اپل قصد دارد بریدگی بالای صفحه نمایش را در نسل بعدی گوشی‌های آیفون حذف کند.

بریدگی بالای نمایشگر آیفون حذف می‌شود؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بارزترین مشخصات و ویژگی‌های ظاهری آیفون ایکس که در رویداد اختصاصی اپل در سپتامبر سال گذشته رونمایی شد، بریدگی بالای صفحه نمایش موسوم به notch بود که نظر بسیاری از کارشناسان و کاربران را به سمت و سوی خود جلب کرد و همزمان با آن، موج بزرگی از انتقادات نیز به سمت و سوی این غول تکنولوژی آمریکایی جاری شد.

حالا تازه‌ترین اخبار و شایعات منتشر شده در وب سایت gsmarena حاکی از آن است که اپل قصد دارد بریدگی بالای صفحه نمایش را در نسل بعدی گوشی‌های آیفون حذف کند. این بدان معناست که اپل تصمیم گرفته است نسبت به بسیاری از انتقادات وارده از سوی کاربران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری واکنش نشان دهد.

بنژامین گسکین، یکی از تحلیلگران معروف محصولات اپل، به تازگی در صفحه شخصی خود در این باره نوشته و این احتمال را بسیار قوی خوانده است.

این در حالیست که بعد از رونمایی اپل از آیفون ۱۰ که به ویژگی ظاهری جدیدی، بریدگی بالای صفحه نمایش، مجهز بود، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به فکر طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند با این ویژگی ظاهری افتادند، به‌گونه‌ای که خیل عظیمی از گوشی‌های هوشمند جدیدی که از سال گذشته تاکنون معرفی و روانه بازارهای جهانی موبایل شده‌اند، اغلب آنها بخصوص گوشی‌های چینی، از قابلیت بریدگی بالای صفحه نمایش بهره برده‌اند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار