علیرضا حسین پور با اشاره بهمشکلات و نیاز های مردم روستا نشین گفت : دو هزار و ۳۵۰ تن نهاده دامی در این منطقه توزیع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا حسین پور رئیس اداره تعاون روستایی شاهرود ضمن بیان اینکه رفع نیاز‌های مردم روستانشین، ارائه خدمات به کشاورزان و دامداران و رفع محرومیت از مناطق روستایی از سیاست‌های مهم شبکه تعاون روستایی محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون دو هزار و ۳۵۰ تن نهاده دامی در مناطق روستایی این شهرستان توزیع‌شده است.

او با اشاره به اینکه توزیع سه میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر مواد سوختی در این منطقه از دیگر خدماتی است که از سوی شبکه تعاونی روستایی شاهرود انجام‌شده است، افزود: ۴۰۳ تن کود شیمیایی در انواع مختلف کود‌های آلی و زیستی و ریزمغذی‌ها در این منطقه توزیع‌شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شاهرود از اجرای طرح کشت مشارکتی در این شهرستان خبر داد و گفت: دو شرکت تعاونی تولید در روستای میغان و قلعه‌نو شاهرود در اجرای این طرح نقش مؤثری داشتند و اکنون این طرح در ۲۰۵ هکتار از اراضی شاهرود اجرایی شده است.

حسین پور در ادامه با اشاره به خرید دو هزار و ۸۸۴ تن گندم از کشاورزان شاهرودی بیان کرد: خرید گندم در این شهرستان به‌صورت تضمینی و با نرخ مصوب دولتی انجام شد و پیگیری برای پرداخت مطالبات کشاورزان در دستور کار قرار دارد.

او همچنین از تولید و فرآوری یک هزار و ۴۵۰ تن انواع بذر اصلاح‌شده گندم در این شهرستان خبر داد و افزود: در این مدت ۲۰۰ تن از بذر گندم اصلاح‌شده در ارقام پیشگام و میهن بین کشاورزان این شهرستان توزیع‌شده است.

انتهای پیام/ح

اجرای طرح کشت مشارکتی در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.