رییس اداره تعاون روستایی شاهرود خبر داد؛

تولید بیش از هزار تن بذور اصلاح شده گندم در شاهرود

حسین پور از تولید و فرآوری هزار و ۴۵۰ تن انواع بذور اصلاح شده گندم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسین پور رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شاهرود گفت: نیمه نخست امسال در مراکز خرید گندم شاهرود ۲ هزارو ۸۸۴ تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

او از تامین و توزیع کود شیمیایی در این شهرستان خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون این شبکه در تامین و توزیع هزار و ۴۰۳ تن انواع کود شیمیایی، ریزمغذی و کود‌های آلی و زیستی در بین کشاورزان این شهرستان نقش داشته است.

رییس اداره تعاون روستایی شاهرود با بیان اینکه این شبکه امسال هزار و ۴۵۰ تن انواع بذور اصلاح شده گندم را در ۲ رقم پیشگام و میهن تولید و فرآوری کرده است، بیان کرد: تاکنون ۲۰۰ تن از این بذور در بین کشاورزان شاهرودی توزیع شده است.

حسین پور اظهار داشت: تامین و توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ تن نهاده‌های دامی و رفع نیاز‌های روستائیان شاهرودی شامل توزیع سه میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر مواد سوختی از طریق شرکت تعاونی‌ها از اقدامات این شبکه در سال ۹۸ است.

او تصریح کرد: امسال شبکه تعاونی روستایی شهرستان شاهرود در اجرای طرح کشت مشارکتی از طریق ۲ شرکت تعاونی تولید روستایی میغان و قلعه نو نقش داشته است که این طرح در ۲۰۵ هکتار از اراضی این شرکت‌ها اجرا شد.

انتهای پیام / م

تامین و توزیع ۲ هزار و ۳۵۰ تن نهاده‌های دامی و رفع نیاز‌های روستائیان شاهرودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.