فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران منتشر شد

فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران که همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برگزار می‌شود، منتشر شد.

انتشار فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایران انتشار فراخوان پنجمین بازار بین‌المللی هنرهای نمایشی ایرانبه گزارش حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران همزمان با سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به منظور ارائه تولیدات نمایشی ایران به تهیه کنندگان، مدیران و دبیران تئاترهای دولتی و خصوصی، دبیران جشنواره‌های دولتی و خصوصی، پروموترهای سایر کشورها بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

ارائه و معرفی توانایی هنرهای نمایشی ایران، تلاش برای ارتقای اقتصادی تئاتر ایران، ایجاد زمینه رقابت سالم برای دستیابی به بازارهای بهتر و وسیع‌تر، افزودن بر شمار مخاطبان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی ایران در سطح بین‌الملل، تقویت بخش خصوصی در مراودات فرهنگی و هنری، ارتباط نزدیک هنرمندان با مهمانان بازار، تبدیل ایران به عنوان قطب عرضه و تقاضای آثار هنری خاورمیانه و غرب آسیا و معرفی فرهنگ و هنر کشور در گستره جهانی از جمله اهدافی است که برای برگزاری این بازار در نظر گرفته شده است.

فرم درخواست شرکت در این رخداد در سامانه www.fitf.ir قرار گرفته و آخرین مهلت تکمیل آن از سوی دبیرخانه، سی ام آذر ماه ۹۸ اعلام شده است.

جزییات فراخوان و ضوابط حضور در این رخداد بین المللی نیز در سایت جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به نشانی www.fitf.theater.ir قرار دارد. پنجمین بازار بین المللی هنرهای نمایشی ایران از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار