فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

هوشمندسازی پلیس ایران در دستور کار ناجا

سردار اشتری گفت: زیرساخت‌های لازم برای ایجاد پلیس الکترونیک در کشور باید تا سه سال آینده فراهم شود.

هوشمندسازی پلیس ایران در دستور کار ناجابه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هجدهمین نمایشگاه تجهیزات و لوازم پلیسی (ایپاس ۲۰۱۹) صبح امروز (دوشنبه هشتم مهرماه) در مصلی تهران برگزار شد.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه این نمایشگاه گفت: امیدواریم بتوانیم هر سال نسبت به سال قبل رشد و شکوفایی بیشتری را در این عرصه مشاهده کنیم.

وی افزود: با بهره‌مندی از اختراعات و نوآوری‌های موجود در زمینه تجهیزات پلیسی رشد خوبی را نسبت به سال گذشته شاهد هستیم.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز امنیت جوامع بشری جزء نیاز‌های اولیه مردم است، گفت: تأمین امنیت جزء وظایف ذاتی دولت و حکومت‌ها است.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پلیس توانسته با استفاده از تجهیزات به روز و فناوری‌های جدید و افراد مبتکر، امنیت را در جامعه ایجاد کند و این امنیت با ثبات در ایران مثال زدنی است.

وی افزود: قدرت نرم افزاری و سخت افزاری باید به صورت همزمان در اختیار امنیت بشری باشد، پلیس ایران این راه را طی کرده و هوشمندسازی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی جزء برنامه‌های ما است و اقدامات خوبی را در این راستا آغاز کردیم.

سردار اشتری تصریح کرد: پلیس الکترونیک به خوبی جا افتاده است و زیرساخت‌های لازم باید ظرف سه سال آینده ایجاد شود.

فرمانده ناجا با اشاره به گرامی داشت هفته ناجا گفت: قصد داریم خدمات بهتر و بیشتری را در این هفته به مردم ارائه کنیم، به همین منظور نمایشگاه ایپاس را برگزار کردیم.

وی با اشاره به رونمایی از برخی از دستاوردهای جدید پلیس در هفته ناجا افزود: با استفاده از تجهیزات کامل و آموزش‌های لازم به کارکنان نیروی انتظامی، به پلیس حرفه‌ای تبدیل خواهیم شد و بر اساس تعابیر فرمانده کل قوا درخصوص پلیس هوشمند، اقتدار توأم با رأفت، مهربانی و عدالت را در چشم انداز خود داریم.

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: باتوجه به نامگذاری امسال (سال رونق تولید) پلیس گام‌های مثبتی در این مسیر برداشته است.

سردار اشتری گفت: در ۴۰ سالی که ایران کاملا تحت فشار بود، دشمنان نظام تحریم‌های ناروا و ناعادلانه را بر مردم وارد کردند، حال در نتیجه این فشار‌ها شاهد هستیم که در عرصه تجهیزات دفاعی در منطقه جزء کشور‌های برتر و در جهان جزء کشور‌های پیشرفته هستیم.


بیشتر بخوانید: جزئیات برگزاری نمایشگاه تجهیزات و فناوری پلیسی ایپاس ۲۰۱۹


وی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب نیروی انتظامی در ۴۰ سال پس از انقلاب، شاهد رشد و شکوفایی بیشتر در این حوزه در دهه پنجم انقلاب خواهیم بود.

سردار اشتری تصریح کرد: در هر نقطه به کشور‌های مخاصم اعتماد کردیم، شکست خوردیم و در هر جا که به آن‌ها اعتماد نکردیم و بر روی پای خود ایستادیم، پیروز شدیم.

فرمانده ناجا گفت: در تمام معاملات و تعهداتی که به امضا رسید، ما پایبند بر توافقات بودیم، اما طرفین این گونه نبودند، امروز اعتماد مردم به پلیس نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرد و ما سعی داریم که برای امنیت مردم کار کنیم و با شهدایی که تقدیم نظام کردیم، این موضوع را ثابت کردیم.

وی افزود: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ شهید، ۱۳ هزار جانباز، ۲ هزار آزاده را در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تقدیم نظام و انقلاب کردیم.

فرمانده ناجا گفت: در هرجایی که مردم حضور داشته باشند پلیس هم هست و با هرگونه ناامنی مبارزه خواهند کرد. بعد از انقلاب بیشترین شهدا را در راه مبارزه با موادمخدر داشتیم.

وی افزود: رشادتی که پلیس ایران به خرج داده است برای مردم و کشور‌های دور دست نیز باعث افتخار بود، چرا که با ترانزیت موادمخدر مقابله کرد.

سردار اشتری تصریح کرد: پلیس در عرصه هرگونه بی نظمی نیز همواره حضور داشته و افتخار آفریده است.

انتهای پیام/

تمهیدات نیروی انتظامی برای ایجاد پلیس الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار