کمیته امداد بیش از هزار فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان گفت: هزار و ۲۷۳ فرصت شغلی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در ۶ ماهه نخست امسال توسط کمیته امداد در این استان ایجاد شده است.

کمیته امداد بیش از هزار فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) رمضان پودینه معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آموزش‌های مختلفی در قالب کارآفرینی، مهارت‌آموزی، حرفه‌آموزی و مشاغل خانگی توسط کمیته امداد امام (ره) در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

او ادامه داد: هزار و ۲۸۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان در ۶ ماهه نخست سالجاری از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برنامه اساسی این نهاد در بحث اشتغال توانمندسازی اقتصادی خانوار‌های تحت حمایت است افزود: هر مددجویی که مهارتی را فرا می‌گیرد در صورت کسب گواهی‌نامه مهارتی و واجدالشرایط بودن می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد نیز بهره‌مند شده و وارد عرصه اشتغال شود.

او بیان کرد: مددجویان تحت حمایت در مراکز فنی و حرفه‌ای، جهاد دانشگاهی، تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان آموزش‌های لازم را در حوزه کسب و کار فرا می‌گیرند.

پودینه تصریح کرد: تمامی رشته‌های آموزشی متناسب به بازار کار، استعداد و علاقه مددجویان تحت حمایت با اولویت آموزش‌های عملی اجرا می‌‍‌شود.

او افزود: این طرح‌ها در بیش از ۱۵۰ رشته شغلی و در زمینه‌های مختلف مانند صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری، شیلات خدمات و حمل و نقل ایجاد شده است.

انتهای پیام/ع

بیش از هزار فرصت شغلی در کمیته امداد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.