مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: بیش از ۱۵۰ دیوار کشی غیر مجاز امسال در این شهرستان شناسایی و تخریب شد.

اسلامی مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان آمل در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به ساخت و ساز‌های غیرقانونی در زمین‌های کشاورزی گفت: بیش از ۱۵۰ دیوار کشی غیرمجاز که در زمین‌های کشاورزی این شهرستان صورت گرفته بود در ۶ ماهه اول امسال شناسایی و تخریب شد.

او افزود: ۳ بنای غیر مجاز در لاسم لاریجان آمل را که به صورت مخفیانه ساخته شده بود را نیز بعد از پی گیری‌های مکرر شناسایی و تخریب شد.

او با بیان این تمام این پی گیری‌ها و تخریب تنها عمل کردن به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانوم حفظ کاربری اراضی کشاورزی است گفت: اکثرا این دیوار کشی‌ها به منظور کلاه برداری و فروش زمین کشاورزی به عنوان زمین قابل ساخت ساز صورت میگیرد.

او افزود: این اشخاص معمولا اراضی کشاورزی به مساحت ۲ هکتار را دیوار می‌کشند و به عنوان زمین مجاز به ساخت و ساز به خریدارن میفروشند که به همین منظور از مردم میخواهیم به هنگام خرید زمین یا ویلا در این مناطق محتاط باشند.

اسلامی با بیان این که این اشخاص فرصت طلب هیچ فرصتی را از دست نمی‌دهند گفت: حتی موردی را در روستای کته پشت داشتیم که اشخاصی زمین ۱۵ هزار متری را دیوار کشی کرده و برای فروش آماده ساختن ما این تخلف را شناسایی و دیوار کشی غیر مجاز را تخریب شد.

انتهای پیام/س

تخریب دیوار کشی‌های غیر مجاز در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.