تاکید فرمانده سپاه ثارالله کرمان بر جایگزینی مدیریت جهادی

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: برای پیشرفت، مدیریت جاری باید جای خود را به مدیریت جهادی داده و دغدغه‌مند فکر کنیم.

تاکید فرمانده سپاه ثارلله کرمان بر جایگزینی مدیریت جهادیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در دومین یادواره شهدای صنعت برق کرمان گفت: اینکه شهدا و ایثارگران ما چه کردند که بعد از گذشت این همه سال هنوز هم نسبت به شهدا و خانواده‌های آن‌ها خضوع داریم.

ابوحمزه با بیان اینکه امام حسین (ع) همه چیز خود را در راه خدا فدا کرد و خداوند نیز او را عزیز کرد گفت: اسوه شهدای ما امام حسین (ع) است و ما هم اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر شویم باید از شهدا درس بگیریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه افرادی که در کشور به‌دنبال ثروت و مقام هستند در خسران به سر می‌برند و خودشان هم نمی‌دانند بیان کرد: اگر قدرت و ثروت مشکل‌گشا بود افرادی مانند شاه یا صدام که قدرت و ثروت را تماما در اختیار داشتند به تباهی کشیده نمی‌شدند.

او با بیان اینکه نخستین درسی که ما از شهدا می‌گیریم این است که شهدا عاقل و عاشق بودند افزود: بهترین تصمیم را شهدا گرفتند که در دنیا ماندگار و در عالم دیگر رستگار شدند.

ابوحمزه با اشاره به اینکه شهادت گوهری است که خداوند قرار داده تا انسان به عالی‌ترین درجات برساند گفت: چیزی که باید مورد توجه قرار دهیم این است که در تمام امور عقل و عشق را براساس دستورات اسلام مدنظر قرار دهیم.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان اینکه عزت واقعی به مقام، ثروت، تحصیلات نیست و باید مراقب باشیم که این‌ها ما را فریب ندهند افزود: اگر می‌خواهیم عزیز شویم باید نسبت اسلام و ولایت عاقل و عاشق باشیم.

اوبیان کرد: علت اصلی مشکلات امروز کشور این است که از مدیریت جهادی استفاده نمی‌کنیم.

او با بیان اینکه کار، تلاش، علم، محسابه با خدا، تدبیر و درایت شش محور مدیریت جهادی هستند گفت: در سال‌های دفاع مقدس با مدیریت جهادی بدون هیچ امکاناتی دشمن را شکست داده‌ایم، اما امروز با وجود امکانات، منابع ونمی‌توانیم مشکل اشتغال و گرانی را حل کنیم.

ابوحمزه با اشاره به اینکه امروز باید مدیریت جاری جای خود را به مدیریت جهادی بدهد و دغدغه‌مند فکر کنیم افزود: بعضی‌ها در دستگاه اجرایی عادت کردند که تا ابلاغیه نیامده است دست به سیاه و سفید نمی‌زنند.

‌او با بیان اینکه باید شبانه‌روز کار کرد و تلاشمان را زیاد کنیم تا رضایت‌مندی مردم را جلب کنیم گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا مقید بودند که لقمه حلال و حرام انسان را هدایت می‌کند و در زندگی انسان موثر است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه دختر وزیر صمت در لواسانات تهران انبار‌های دارو‌های تاریخ مصرف گذشته داشته و به مردم می‌داده است افزود: این شخص برای عوام فریبی در دادگاه با چادر حاضر می‌شود.

ابوحمزه با بیان اینکه افرادی در دوران دفاع مقدس از خود مراقبت می‌کردند و عزیز بودند گفت:، اما تعدادی از همین افراد بعد از دفاع مقدس به لقمه خود توجه نکردند و به جاده خاکی زدند.

او با اشاره به اینکه اطاعت از ولایت و امامت نکته مهمی است افزود: امام راحل از بطن آیات و روایات این مفاهیم را در زندگی به صورت عملی اجرا کردند.

او گفت: اگر می‌خواهیم راه شهدا را ادامه دهیم و عاقبت بخیر شویم باید در ولایت ذوب شده و مخلصانه از امامت و ولایت پیروی کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار