سرهنگ احمدی خبر داد؛

اشرار محله دولت آباد تهران دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد از دستگیری ۳ شرور خبر داد که برای قدرت نمایی شیشه ۵ خودرو شهروندان پایتخت را تخریب کردند.

///// امروز//////اشرار محله دولت آباد تهران دستگیر شدندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پیمان احمدی رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد بیان داشت: ساعت ۳ بامداد روز گذشته ششم مهرماه وقوع یک فقره شرارت در محله دولت آباد تهران که به تخریب شیشه خودرو ۵ شهروند منجر شده بود، اعلام شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه دستگیری عامل این عربده کشی و شرارت در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری در محل حاضر شدند و مشاهده کردند که متهم با وصف اعتراض شهروندان همچنان در حال عربده کشی و تخریب خودرو‌های شهروندان است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از متهمان بلافاصله دستگیر ولیکن ۲ متهم دیگر از محل گریختند، تصریح کرد: بلافاصله ماموران برای دستگیری ۲ متهم دیگر نیز وارد عمل شدند و موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز هر ۲ متهم را که به هیچ یک از فرمان‌های پلیسی توجه نمی‌کردند، دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید: شرور یافت آباد دستگیر شد


رئیس کلانتری ۱۶۷ دولت آباد گفت: با دستگیری ۳ متهم و حضور ۵ شاکی در محل، متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و اظهار کردند: برای خود نمایی و معروف شدن در محل عربده کشی می‌کردم و برای نشان دادن قدرتمان شیشه‌های خودرو‌ها را شکاندیم.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: هر ۳ متهم برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شدند.

انتهای پیام/

قدرت نمایی با شکستن شیشه خودروها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار