گرفتن پول از زائران اباعبدالله(ع) نوعی راهزنی سر راه آنهاست + فیلم

در آستانه برگزاری اربعین حسینی، ویدئویی از صحبت‌های صریح حجت‌الاسلام پناهیان درباره دریافت پول از زائران را مشاهده می‌کنید.

گرفتن پول از زائران اباعبدالله(ع) نوعی راهزنی سر راه آنهاست + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه برگزاری عظیم‌ترین اجتماع جهانی یعنی اربعین حسینی قرار داریم، شاید یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زائران این سفر نورانی، هزینه‌هایی است که با عنوان‌های مختلف بر سر راه آنان قرار دارد.

حجت‌الاسلام پناهیان در یکی از سخنرانی‌های خود، دریافت اقسام پول از زائران به هر بهانه‌ای را نوعی راهزنی بر سر این راه دانسته است. او در سخنان خود تصریح کرد:«یکی از اقدامات شایسته برای اینکه سفر اربعین ارزان بشود، این است که لب مرز، پولی از مردم نگیرند، واقعا گرفتن انواع و اقسام پول‌ها به بهانه‌های مختلفی مثل بیمه یک‌نوع راهزنی سرِ راه زائر أباعبدالله‌الحسین (ع) است. ما باید این سفر اربعین را برای مردم، ارزان کنیم.»

در ادامه بخشی از صحبت‌های صریح حجت‌الاسلام پناهیان را با موضوع هزینه‌های غیرضروری در اربعین مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین ، کربلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
پس اگر برای زایر کربلا اتفاقی پیش بییدتکلیف بازماندگانش چیست ؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۲۶ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
الحسین ع یجمعنا : لبیک یا حسین ع .
پیاده روی دشمن شکن اربعین پرشور و شعور و باشکوه و با عظمت در راه است بشتابید که از غافله عشاق که خود را به کشتی نجات بشریت حضرت ارباب ابا عبدالله الحسین ع میرسانند عقب نمانید . لبیک یا رسول الله ص .
الحسین ع یجمعنا : «هل مِن ناصر یَنصُرُنی» لبیک یا حسین ع .