مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی عنوان کرد:

آسفالت و لکه گیری بالغ بر ۲۱۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در نیمه نخست امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آسفالت و لکه گیری بالغ بر ۲۱۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: این میزان عملیات لکه گیری و آسفالت با افزون بر هزار و چهارصد میلیارد ریال اعتبار در سطح محور‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی استان انجام گرفته است.

 ارسلان شکری گفت: در شش ماهه نخست امسال همچنین نسبت به اصلاح و رفع اساسی ۵ نقطه پر حادثه از نقاط پر حادثه ابلاغی طبق صورتجلسه با فرماندهی پلیس راه استان اقدام شده و ۲۹۵ کیلومتر شانه سازی موضعی در استان انجام گرفته است.

شکری به پاکسازی و تسطیح حریم بالغ بر ۱۱ هزار کیلومتر راه‌های استان، یک میلیون و بیست هزار مترمربع تسطیح راه‌های شنی، ۵۶ هزار متر مکعب خاکبرداری و ریزش برداری و ۱۳ هزار متر مکعب لایروبی و تنقیه پل‌ها در سطح استان طی شش ماه گذشته خبر داد و افزود: تنظیف بستر رودخانه‌ها با نزدیک بر ۳۴ متر مکعب و کانال‌ها به طول ۵۶۰ کیلومتر و رفع نقاط کور به میزان ۷۷۰ متر مکعب به شکل خاکبرداری از سایر اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در این مدت را شامل می‌شود.

این مقام مسئول همچنین از ساماندهی مبادی ورودی و خروجی ۱۷ مورد از پاسگاه‌های پلیس راه استان، تعمیر و مرمت ۲۵ دستگاه پل و رفع نقاط مستعد حادثه و حادثه خیز به تعداد ۲۶ مورد به عنوان بخش دیگری از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در نیمه نخست سال جاری نام برد.
 
انتهای پیام/م
 

آسفالت راه های روستایی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.