دادستان تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

توضیحات دادستان تهران در مورد خبر سرقت میلیاردی از یک نماینده مجلس

القاصی بر برخورد جدی دادستانی تهران با اراذل و اوباش و استرداد اموال شهروندان تأکید کرد.

عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با برهم زنندگان امنیت عمومی/ محرومیت سارقان سابقه‌دار از اعطای مرخصیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی القاصی دادستان تهران با حضور در بیست و نهمین مرحله از طرح رعد پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: با افرادی که امنیت عمومی را به خطر می‌اندازند به طور جدی برخورد خواهیم کرد و مقرر شده تا قرار تأمین برای متخلفان صادر شود.

وی افزود: برای سارقان، مالخران و اراذل و اوباش شعب ویژه‌ای در دادسرا‌ها تشکیل خواهد شد تا به فرآیند پرونده آن‌ها رسیدگی شود.


بیشتر بخوانید: حمایت از اقدامات پلیس در مقابله با مفاسد اخلاقی و هنجارشکنی‌ها


دادستان تهران با بیان اینکه برخورد جدی، قاطع و فوری با مجرمان و اراذل و اوباش در دستور کار ما است، گفت: تأکید ما این است که دادگاه‌ها حکم مجرمان و اراذل و اوباش را به سرعت صادر کنند.

القاصی تصریح کرد: پرونده اشخاصی که امنیت عمومی را به مخاطره می‌اندازند با ورود پلیس و اجرای احکام قانونی پیگیری می‌شود.

دادستان تهران با بیان اینکه عزم دادستانی در برخورد با اراذل و اوباش با جدیت و قاطعیت جزم خواهد شد، گفت: در اجرای مجازات این‌ افراد کوچکترین ارفاقی صورت نخواهد گرفت و در جهت استرداد اموال شهروندان اقدامات لازم انجام خواهد شد.

القاصی در واکنش به اینکه چرا جرایم بازدارنده نیست، تصریح کرد: از پلیس پایتخت به دلیل عملکرد مثبت‌شان تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه امنیت عمومی مردم خط قرمز دستگاه قضا و انتظامی است، افزود: ایجاد امنیت و ثبات آرامش برای شهروندان هدف ما است.

دادستان تهران گفت: آنچه که به مجموعه دادسرا‌های ما مربوط می‌شود، صدور احکام دستگیری سارقان و‌ مخلان نظم امنیت عمومی است که اقدامات لازم برای آن‌ها انجام شده است.

القاصی تصریح کرد: در دادسرا‌ها شعب ویژه‌ای را برای رسیدگی بدون نوبت به این قبیل پرونده‌ها تشکیل دادیم، لذا به پرونده اشخاصی که سابقه دار هستند و برای بار دوم و بیشتر دستگیر شدند، به صورت ویژه رسیدگی و مجازات سنگینی برای آن‌ها در نظر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه سارقان سابقه دار از اعطای مرخصی و تخفیفات محروم هستند، افزود: اشخاصی که امنیت مردم را به مخاطره می‌اندازند منتظر برخورد قاطع دستگاه قضا باشند.

القاصی در واکنش به پرونده سرقت از منزل نماینده مجلس گفت: موضوع فعلا در حد اعلام شکواییه اولیه است، به موضوع ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

عزم جدی دستگاه قضا برای برخورد با برهم زنندگان امنیت عمومی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار