تندباد لحظه‌ای دید افقی زاهدان را به ۲۰۰ متر کاهش داد

رئیس اداره هواشناسی زاهدان گفت: لحظاتی قبل تندباد لحظه‌ای با سرعت ۱۶ متر بر ثانیه معادل ۵۸ کیلومتر بر ساعت میدان دید افقی در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان را به ۲۰۰ متر کاهش داد.

تندباد لحظه‌ای دید افقی زاهدان را به ۲۰۰ متر کاهش دادمحسن بستانی رئیس اداره هواشناسی زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: لحظاتی قبل تندباد لحظه‌ای با سرعت ۱۶ متر بر ثانیه معادل ۵۸ کیلومتر بر ساعت میدان دید افقی در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان را به ۲۰۰ متر کاهش داد.

او افزود: این تندباد لحظه‌ای در نتیجه همرفت شدید هوا و انرژی بالای ابر‌های کومولونیمبوس در آسمان زاهدان روی داده است.

او  ادامه داد: هم اکنون تندباد فروکش کرده و شعاع دید افقی نیز به ۶۰۰۰ متر رسیده است، اما با توجه به خیمه سنگین ابر‌های همرفتی در آسمان زاهدان، همچنان انتظار تندباد‌های شدید در نقاط مختلف شهر وجود دارد.

رئیس اداره هواشناسی زاهدان تصریح کرد: رگبار خفیف باران و رعدوبرق نیز لحظاتی قبل در محدوده فرودگاه بین المللی زاهدان رخ داد.

بستانی در بخش دیگری گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش یابی و مدل‌های جوی احتمال بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و تندباد لحظه‌ای طی امروز و فردا در زاهدان وجود دارد.

انتهای پیام/ع

تندباد لحظه‌ای در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار