فرمانده انتظامی خراسان رضوی برنامه های هفته ناجا را تشریح کرد

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت :با شعار امسال هفته ناجا "پلیس هوشمند و امین مردم"، می‌کوشیم تا بتوانیم پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

پلیس هوشمند و امین مردم استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار تقوی فرمانده انتظامی خراسان رضوی در آستانه هفته نیروی انتظامی در نشستی خبری با اصحاب رسانه، گفت : برنامه‌های هفته ناجا در استان با هدف تقویت رابطه معنادار پلیس با مردم، تدوین رویکرد جامعه محوری پلیس، نمایش اقتدار و هوشمندی پلیس و ارتقای احساس امنیت، برنامه ریزی و عملیاتی می‌شود.

او  ادامه داد: غبارروبی گلزار شهدا، حضور گسترده نیرو‌های ناجا و فرماندهان آن در نماز جمعه به عنوان نمازگزار و سخنرانان پیش از خطبه ها، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، دیدار با نماینده، ولی فقیه و امامان جمعه در مشهد و شهرستان‌ها، جلسات مردمی در مساجد، عیادت از بیماران مناطق مرزی در شهرستان‌ها توسط مرزبانان و برگزاری برنامه‌های ورزشی از جمله برنامه‌های هفته ناجا در استان است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: برپایی نمایشگاه فضای مجازی در مدارس، استقرار میز خدمت در دانشگاه ها، حضور در مدارس، جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی و برگزاری مسابقات علمی در دانشگاه‌ها نیز از دیگر این برنامه هاست.

 تقوی افزود: تجلیل از افراد قانونمند و اجرای برنامه‌های فرهنگی، آموزشی در خلال دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و شهر خودرو، اکران و پخش تصاویر آموزشی در سطح شهر، ارائه برنامه‌های حقوقی و مشاروه‌ها در کلانتری‌ها و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی نیز در هفته ناجا عملیاتی می‌شود.

او ادامه داد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده، ترخیص خودرو و موتورسیکلت از پارکینگ‌ها از دهم تا بیستم مهر ماه با تخفیف ویژه صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:  حرکت دو سویه رسانه و پلیس منجر به ارتقاء امنیت می‌شود و این ارتباط باید تقویت شود.
 
انتهای پیام //ا.ز
 


۱۳ مهر ماه آغاز هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.