رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه جدال همیشگی خود با حزب دموکرات این کشور، ماجرای رسوایی اخیرش را یکی از حقه‌های دشمنان عنوان کرد.

ترامپ ماجرای «اوکراین گیت» را یکی دیگر از حقه‌های دموکرات‌ها خواندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دقایقی پیش با ارسال رشته توئیت‌هایی در صفحه کاربری خود به موضوع «اوکراین گیت» پرداخت.

وی در پیام خود نوشت: اگر این باصطلاح «افشاگر» فقط اطلاعات دستِ دوم در اختیار دارد و تقریبا هر آنچه درباره مکالمه «بدون نقص» من با رئیس جمهور اوکراین گفته، اشتباه است (که مایه شرمندگی پلوسی و آدام شیف است), پس چرا ما حق نداریم که با این افشاگر گفت‌وگو کنیم و از همه چیز درباره او و همچنین شخصی که همه این اطلاعات غلط را در اختیارش گذاشته است، مطلع شویم. همه این‌ها درباره گفت‌وگویی تلفنی است که دیگر نمی‌توانست از این مودبانه تر، صمیمی‌تر و بهتر باشد. (همان طور که رئیس جمهور اوکراین نیز تأیید کرده), هیچ گونه فشاری در کار نبوده است. این، فقط یکی دیگر از حقه‌های دموکرات‌هاست!

اخیرا محتوای گفت‌وگو‌های ترامپ و زلنسکی که به وسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به نقض قسم ترامپ، بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار