ابراهیمی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

علت حضور ناطق در جلسه جامعه روحانیت انتخاباتی نبود

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای ناطق نوری برای بحث انتخابات پیش روی مجلس در جلسه جامعه روحانیت پیدا نکرد.

علت حضور ناطق در جلسه جامعه روحانیت مسئله انتخابات مجلس نبود به گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌هاگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، دیروز خبری مبنی بر حضور ناطق نوری در جلسه جامعه رحانیت مبارز پس از ۱۰ سال منتشر شد.

انتشار این خبر با واکنش هایی همراه بود، مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز طی گفت‌و‌گویی با یکی از رسانه‌ها درباره حضور ناطق نوری در جلسه جامعه روحانیت مبارز گفت که آقای ناطق‌نوری اخیرا در جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور پیدا کرده بودند و در آن جلسه، در کنار آیت‌الله موحدی کرمانی نشسته بودند؛ آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رئیس جامعه روحانیت از او درخواست کرد تا در جلسات جامعه روحانیت همچون گذشته شرکت کند.

همچنین اکرمی یکی از اعضای جامعه روحانیت مبارز درباره این موضوع گفت که این اولین حضور آقای ناطق‌نوری در جلسات جامعه  روحانیت پس از سالها بود و اعضای به او خیر مقدم گفتند، نکته خاصی در این جلسه مطرح نشد و آقای ناطق‌نوری هم حرفی نزدند.

حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به گمانه زنی ها مبنی بر ساماندهی اصولگریان در انتخابات پیش رو توسط ناطق نوری، اظهار کرد: آقای ناطق نوری برای بحث انتخابات پیش روی مجلس در جلسه جامعه روحانیت پیدا نکرد.

ابراهیمی ادامه داد: آیت الله موحدی کرمانی از از ناطق نوری دعوت کرده بود که او هم حضور طبق این دعوت در جلسه حضور پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: ایران متوجه دسیسه اروپایی‌ها برای وقت‌کشی در برجام شده است/ ما به هیچ وجه پای میز مذاکره مجدد نمی‌رویم


این عضو جامعه روحانیت مبارز همچنین درباره حضور نیافتن علی لاریجانی در جلسات شورای ائتلاف و احتمال حضور مستقل او در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: بنده با شورای ائتلاف در ارتباط نیستم و اطلاعی در این زمینه ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار