حجت‌الاسلام ابراهيمي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

علاقه‌مندي مردم نسبت به انقلاب و نظام/ مسلماني يک افتخار است

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز گفت: اقتدار انقلاب اسلامي ايران تبديل به الگويي براي ملت‌هايي همچون تونس، مصر، ليبي، يمن و ... شده و آنها ديد تازه‌اي به اسلام پيدا کردند لذا امروز مسلماني يک افتخار است.

"حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتحاد ميان ملت ايران در شکل دهي "انقلاب اسلامي" به رهبري "امام خميني(ره)"، اظهار داشت: عامل و انگيزه‌اي که وحدت ميان مردم ايران براي براندازي حکومت استکبار را به وجود آورد، دين مبين اسلامي بود و مردم متدين ايران با اعتقاد و باوري که به خدا، پيامبر وائمه اطهار داشتند به وحدت رسيدند.

وي افزود: رهبري و هدايت امام خميني(ره) ديگر عاملي بود که در ايجاد وحدت و پيروزي انقلاب اسلامي نقش اساسي داشت و اين مسئله را هرگز نبايد فراموش کنيم بنابراين اگر دين اسلام و رهبري امام خميني(ره) نبود وحدتي هم وجود نداشت.

حجت‌الاسلام ابراهيمي تصريح کرد: هر انقلاب و حرکتي عواملي دارد که مجموعه اين عوامل در حفظ و تداوم آن کمک کند.

عضور شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز با تأکيد بر اينکه مردم ايران علي‌رغم تمام مشکلاتشان حضور پررنگي در يوم‌الله "22 بهمن" خواهند داشت، افزود: راهپيمايي "يوم‌الله 22 بهمن" امسال نسبت به سال‌هاي گذشته پرشورتر خواهد بود چراکه مردم با تمامي مشکلات و سختي‌هايي که مي‌بينيد هيچ ترديدي در اصل و حفظ انقلاب ندارند و اصل نظام را دوست دارند و خواستار بقاي آن هستند.

وي ادامه داد: اقتدار انقلاب اسلامي ايران تبديل به الگويي براي ملت‌هايي همچون تونس، مصر، ليبي، يمن و ... شده و آنها ديد تازه‌اي به اسلام پيدا کردند لذا امروز مسلماني يک افتخار است.

عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي ما تنها در کشورهاي اسلامي اثر گذار بود بلکه در ساير ملل نيز آثار خوبي برجاي گذاشت و به مسلمانان هويت اسلامي بخشيد در نتيجه آنها احساس غرور مي‌کنند و اين بالاترين دستاورد نظام مقدس جمهوري اسلامي است.      

انتهاي پيام/

برچسب ها: مرکزی ، روحانیت ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار