در بيانيه اتحاديه اول دانشگاه آزاد تاکيد شد

براي صيانت از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي تا پاي جان ايستاده‌ايم

در بيانيه اتحاديه اول دانشگاه آزاد عنوان شد: با شرکت در راهپيمايي 22 بهمن بار دیگر به مستکبرین عالم اعلام می‌کنیم که براي صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، بیانیه اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرارسيدن ايام‌الله دهه فجر و حماسه 22 بهمن به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصرمن الله و فتح قریب

بهمن آمد و بهار پیروزی با طراوت خود بار دیگر جای جای کشور عزیزمان ایران را در بر گرفت. دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران اسلامی از یوغ ستم‌شاهانی است که سال‌های مدیدی آزادی این ملت را به بند کشیده و ضمن غارت سرمایه‌های اقتصادی کشور، هویت اجتماعی و تاریخی این مرز و بوم را با همدستی بیگانگان مضمحل ساخته و به فراموشی سپرده بودند.

دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن 1357 با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است.

تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهدداشت. انقلابی که رساترین فریاد تاریخ انقلاب‌ها، یعنی امام امت، خمینی کبیر(ره) آن را هدایت و رهبری کرد.

همگان شاهدیم که اینک به یمن آن صبر و استقامت و مبارزات حق‌طلبانه و پیروی از رهنمودهای حکیمانه بزرگ معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در سال‌های پرتلاطم بعد از پیروزی انقلاب تا به امروز، صاحب اقتدار و عزت عظیمی شده‌ایم که مستکبران شرق و غرب عالم را به وحشت انداخته و چراغ راه مستضعفان و مسلمانان جهان گشته است.

ما نیز وظیفه خود می دانیم، همرنگ و همدل و با اخلاصی آکنده از شور عشق الهی در تداوم راه خونبار شهدای والامقام گردهم آمده و ندای عدالت‌مدارانه انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان برسانیم.

اعضای اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه اول) به عنوان قطره‌ای از اقیانوس بی‌کران امت به پاخاسته ایران اسلامی، با تأسی از مقتدای خویش، مقام عظمای ولایت به پاس سی‌وچهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، مشتاقانه همگام با مردم با حضوری منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نموده و بار دیگر به مستکبرین عالم اعلام می‌کنیم که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و دشمنان بی‌هویت و سرگردان این انقلاب الهی را به خاک مذلت خواهیم نشاند.

وعده دیدار ما يکشنبه، راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن، به امید پیروزی نهایی حق بر باطل

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار