صفار هرندي:

آرمان‌هاي الهي امام خميني(ره) در جهان جاري است/ راهپيمايي 22 بهمن را شكوهمند برگزار كنيم

مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: در طی این 34 سال آنگونه که تجربه‌ کرده‌ایم در هر راهپیمایی موضوع جدیدی نهفته است، در این دوره هم لازم است تا با حضور دشمن شكن در راهپيمايي 22 بهمن، با امام راحل تجدید بیعت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "محمدحسين صفار هرندی" مشاور فرمانده سپاه پاسداران ضمن حضور در مراسم نکوداشت ایام‌الله دهه فجر در بهشت زهرا(س) با اشاره به گرامیداشت حضور امام خميني(ره)، اظهار داشت: اصل برپایی این مراسم نه تشریفاتی است و نه ملاقات با یکدیگر، یادآوری این روزها چیزی بیش از تعارف و تشریفات است چرا كه اینکه نقطه جلوس این مرد بزرگ را به یادمان می‌گذاریم حکمت دارد، این مسئله در آئین بومی ما نیز ذکر شده است و ما این کار را انجام می‌دهیم مثل نشانه‌گذاری قدمگاه بزرگان که از نمونه اینها می‌توان در سوریه نام برد.

وی ادامه داد: اسلام و تشیع بوسیله همین یادآوری‌ها ماندگار شد، 1400 سال است که اسلام با همین یادآوری‌ها باقی مانده است.

صفار هرندی تصریح کرد: شما اگر فرمایشات امام در 12 بهمن را مرور کنید متوجه می‌شوید که همه رخداد مهم است اما اگر بخواهیم اصلی‌ترین نکات سخنرانی‌های امام راحل را در آن دوران و  دوران هدایت امام استخراج کنیم، دو کلمه است که امام هم بسیار بر این دو کلمه تاکید داشتند یکی با هم بودن و دیگری با هم در خدمت اسلام بودن، یعنی وحدت کلمه و وحدت حول محور اسلام. مادامی که شما این وضعیت را حفظ کنید آینده‌تان تضمین است.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران گفت: متاسفانه عده ای از دوستان به اشتباه فکر می‌کنند اگر در جامعه مردم را به وحدت دعوت کنند ممکن است اشخاص دیگری در جمع وحدت حضور داشته باشند که این نوعی خسارت و ضرر است اما این مسئله درست نیست؛ شاید افراد دیگری با دین غیراسلام در این وحدت حضور داشته باشند اما وقتی خود را در سایه حکومت دینی همراه با رستگاری ببینند وحدت می‌کنند، وحدت با محور اسلام حامل ارزش‌های بزرگی برای ما است.

وی با اشاره به فرافکنی و ایجاد تفرقه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا به امروز، تصريح كرد: عده‌ای تلاش می‌کردند محور وحدت ملت را با دادن آدرس‌های اشتباه تجزیه کنند، اما هوشیاری جریانات حزب‌الهی یعنی همان جریانات پایبند خط امام برنامه‌های آنها را خنثی می‌کرد. امام و پیشوا و رهبر جامعه در نقطه‌ای قرار دارد که کسی نباید در کنار او خود را تعریف کند و همه در طول رهبری معنی پیدا می‌کنند و این  هوشیاری‌ها باعث شد فتنه به سرانجام نرسد. در نمونه‌های اینگونه مثل 9 دی که شبیه‌ترین اتفاقات به راهپیمایی عاشورای 57 بود بصیرت مردم عامل پیروزی شد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران با توجه به در پيش بودن راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد:‌ در طی این 34 سال آنگونه که تجربه‌ کرده‌ایم در هر راهپیمایی موضوع جدیدی نهفته است، در این دوره هم لازم است تا با حضور دشمن شكن در راهپيمايي 22 بهمن، با امام راحل تجدید بیعت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مشاور ، صفار ، هرندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار