ويژه برنامه هاي منطقه 8 در ايام الله دهه مبارک فجر

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 8 از برنامه هاي ويژه دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران حامد عبداللهي با اعلام اين خبر گفت: دهه فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش هاي اسلاميف مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست که گذشته را از آينده جدا ساخته است.

وي گفت: دهه فجر امسال، معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 8 اقدام به برگزاري برنامه هاي فرهنگيف ورزشيف سلامت در سطح محلات و مدارس منطقه مي نمايد.

عبداللهي افزود: در اين دهه با حضور در بهشت زهرا و حرم مطهر امام خميني به تجديد بيعت با آرمان هاي معمار کبير انقلاب اسلامي امام خميني به غبار روبي و عطر افشاني مزار شهدا مي پردازيم.

وي ادامه داد: برگزاري تورهاي انقلاب اسلامي و بازديد از موزه هاي مختلف، جشن هاي مردمي فجر در مساجد مدراس و سراهاي محلات و تقدير از هنرمندان فعال در عرصه انقلاب، برپايي ايستگاه بزرگ فرهنگي در مسير راهپيمايي 22بهمن، مسابقه فرهنگي و نمايشگاه عکس از ديگر برنامه هاي اين دهه است.

وي بااشاره به اين موضوع که در مذهب ما احساسات گريه و شادي حب و بغض و عضق و نفرت جايگاه والايي دارد گفت: در اين دهه اقدامات ويژه اي براي شادي و سلامت شهروندان، از جمله برنامه هاي ورزش: همايش ورزش صبحگاهي، مسابقات بدمينتون و فوتبال گل کوچک رد بوستان فدک، همايش پياده روي خانوادگي و مسابقات آمادگي جسماني در بوستان تمدن، مسابقات فوتبال دستي، دوچرخه سواري و شطرنج در مجموعه هاي ورزش شهرداري منطقه 8 برگزار مي شود.

وي در ادامه گفت: برگزاري نمايشگاه سلامت کارگاههاي آموزش خانواده وپزشکيف برپايي ايستگاههاي سلامت که شامل تست قند خون، روانشناسي و مشاوره از حژجمله برنامه هاي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي مي باشد.

وي در پايان با اشاره به اينکه انقلاب اسلامي با اتکاء به قدرت مردم، آسيب پذيرترين قشر جامعه مي باشند، از اين رو در دهه فجر شهرداران مدارس، شهرداران خانواده و شهرسازان جوان براي آشنايي با فرهنگ انقلاب اسلامي و پيشينه هاي تاريخ اين انقلاب به بازديد از کاخ موزه سعدآباد و نياوران اعزام مي شوند. مسابقات نقاشي و روزنامه ديواري و  اجراي نمايش خياباني مدراس در ايام دهه فجر از ديگر برنامه هاي اين معاونت است./ف

برچسب ها: اجتماعی ، فرهنگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار