بهره مندی دانش آموزان نیازمند اندیمشک از بسته‌های تحصیلی

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک از اهدا ۵۰۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

علی قلی پور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یک هزار و ۲۵۶ دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند.

او افزود: به منظور رفاه حال دانش آموزان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان، ۵۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و بین آن‌ها توزیع شد.

بهره مندی دانش آموزان نیازمند اندیمشک از بسته‌های تحصیلی

قلی پور بیان داشت: در مرحله اول شهریورماه که به مدت ۲ روز در مصلای نماز جمعه شهرستان اندیمشک و سطح شهر برگزار و مبلغ یک میلیارد و ۶۹ میلیون و ۲۸۸ هزار ریال جمع آوری شد و بلافاصله بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان کمیته امداد توزیع گردید.

کمیته امداد حامی بیش از ۷ هزار نیازمند

این مقام مسئول تصریح کرد: ۷ هزار و ۸۶ نفر در قالب ۳ هزار و ۵۴۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان اندیمشک قرار دارند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اندیمشک اظهار داشت: این تعداد خانوار معیشت بگیر هستن و خدمات مختلف به آن‌ها ارائه می‌شود.

بهره مندی دانش آموزان نیازمند اندیمشک از بسته‌های تحصیلی

به گفته علی قلی پور، مرحله دوم جشن عاطفه‌ها همزمان با سراسر کشور و استان خوزستان در مدرسه دانش این شهرستان با حضور فرماندار اندیمشک، مسئولان آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان محلی برگزار و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و سخاوتمند این شهرستان جمع آوری شد و بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس نیز توزیع می‌گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.