همزمان با سراسر کشور؛

زنگ نمادین شور عاطفه‌ها در خوزستان نواخته شد

زنگ شور عاطفه‌ها با شعار "با رنگ مهر رویایی بسازیم" همزمان با سراسر کشور، با حضور استاندار خوزستان در مدارس استان نواخته شد.

مرتضی موصلی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز چهارشنبه ۱۰ مهر ماه، زنگ نمادین شور عاطفه‌ها همرمان با سراسر کشور در استان و در مدرسه فضیلت اهواز نواخته شد.

او افزود: در مرحله اول جشن عاطفه ها، ۳۴ میلیارد ریال جمع آوری شد و پیش بینی می‌شود کمک‌های نقدی و غیرنقدی در مرحله دوم به ۹۰ میلیارد ریال برسد.

موصلی هدف از برگزاری این مراسم باشکوه را ارتقا اخلاق‌های نیک در جامعه، ارتقا سنا‌های نیک و پسندیده و سنت‌های اسلامی و توسعه فرهنگ انفاق و سنت‌های حسنه اسلامی در جامعه به ویژه در میان دانش آموزان عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان تاکید کرد: ما باید فرصت ایجاد تحصیل را برای افرادی که توانایی مالی را ندارند ایجاد کنیم و در کار‌های خیر با همدیگر رقابت کرده و به این سنت نیک اهتمام بورزیم.

این مقام مسئول درخصوص نحوه توزیع کمک‌های مردمی بین دانش آموزان نیازمند اظهار داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده، بلافاصله بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس و شهرستان‌های استان خوزستان توزیع می‌شود.

زنگ شور عاطفه‌ها با همکاری سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز با حضور استاندار خوزستان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان و رییس سازمان دانش آموزی در مدرسه فضیلت اهواز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

نواختن زنگ شور عاطفه ها در مدارس اهواز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.