آغاز هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند امین مردم

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از آغاز هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند امین مردم، با اجرای برنامه‌های مختلف از امروز در استان خبر داد.

 سرهنگ تقدیسی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از آغاز برنامه‌های هفته ناجا در مازندران از امروز پنج شنبه ۱۱ مهرماه،  همزمان با سراسر کشور  خبر داد.

او افزود:پیاده روی کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی و غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا از برنامه‌های امرو زاین هفته است.

سرهنگ تقدیسی گفت: حضور فرماندهان به وِیژه سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران و مسئولان و کارکنان انتظامی در نماز جمعه مرکز استان و شهرستان‌ها  از مهمترین برنامه فردا جمعه ۱۲ مهرماه در هفته ناجا است.

او افزود:برگزاری مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های مسلح مستقر در استان و مسولان لشکری و کشوری و خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایٍثارگران از برنامه‌های روز شنبه ۱۳ مهرماه است.

سرهنگ تقدیسی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی با شعار پلیس هوشمند امین مردم گفت: مردمی سازی امنیت می‌تواند موجب درونی و نهادینه شدن این امر و در نهایت کاهش آسیب‌ها و جرایم شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ﻧﻴﺮﻭی ﺍﻧﺘﻈﺎمی ﻣﻬﻢ ﺗﺮﻳﻦ ﻧﻬﺎﺩ ﻧﻈﺎﺭﺕ ﺍﺟﺘﻤﺎعی و اصلی‌ترین نهاد متولی ایجاد امنیت در جامعه است و به همین خاطر بیشترین سطح تماس را با جامعه دارد.

او گفت: پلیس برای اینکه بتواند از نیرو‌های اجتماعی جهت دستیابی به اهداف خود سود ببرد باید بتواند رویکرد‌ها و نگرش‌های افراد جامعه را با خود همسو کند. به همین دلیل کار پلیس با محوریت جامعه از جمله مدل­های نظری راهبرد پلیس است.

انتهای پیام/س

اجرای برنامه هفته نیروی انتظامی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.