اختصاص ۹۰ میلیارد تومان کمک بلا عوض به سیل زدگان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام کرد که بیش از ۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان اختصاص یافته که تاکنون ۹ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

اختصاص ۹۰ میلیارد تومان کمک بلا عوض به سیل زدگانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: خسارت‌های سیل در استان کرمانشاه شامل واحد‌های مسکونی تخریبی و خسارت دیده، واحد‌های تجاری و خسارت دیده و خسارت‌های بخش کشاورزی می‌شود تاکنون به منظور جبران خسارت‌های ناشی از سیل ۹۰ میلیارد تومان کمک بلاعوض و ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به سیل زدگان استان اختصاص یافته است.

او بیان کرد: تاکنون ۱۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به منطور جبران خسارت‌های ناشی از سیل به زیرساخت‌های دستگاه‌های اجرایی در نظر گرفته شده است.

نوربخش حاتمی مدیر کل جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه  خسارت وارده به بخش‌های مختلف حوزه کشاورزی و دامداری استان حدود ۴۸۰ میلیارد تومان است گفت: به این منظور حدود ۹۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار بلاعوض تعیین شده و  حدود ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی ارزان قیمت با ضمانت زنجیره‌ای برای جبران بخشی از خسارت ها تصویب شده است.

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت ۹ میلیارد تومان خسارت به سیل زدگان 

برچسب ها: سیل ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار