جذب ۶۳۰ فقره تسهیلات برای نوسازی منازل آسیب دیده از سیل

فرماندار سنقرو کلیایی از پیگیری و جذب ۶۳۰ فقره تسهیلات از محل اعتبارات سیل جهت نوسازی منازل آسیب دیده در روستا‌های سنقرو کلیایی خبر داد.

۶۳۰ فقره تسهیلات برای نوسازی منازل آسیب دیده از سیلبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرماندار سنقرو کلیایی گفت: با پیگیری‌های بعمل آمده تعداد ۶۳۰ فقره تسهیلات از محل اعتبارات سیل برای هرواحد مسکونی به مبلغ ۷۱۰ میلیون ریال که ۴۰۰ میلیون ریال آن با کارمزد ۴ درصد، ۱۶۰ میلیون ریال به صورت بلاعوض و ۱۵۰ میلیون ریال وام معیشت است  برای روستا‌های این شهرستان جذب شده که پرونده متقاضیان به بانک‌های عامل معرفی شده است.

محمد ناصر معصومی زاده افزود: در حوزه کشاورزی هم، به تعداد ۲۷۰۰ مورد استبل و کاهدان خسارت دیده از سیل تسهیلات بلاعوض و ۱۰۰ میلیون ریال برای هرواحد با کارمزد ۴ درصد پرداخت خواهد شد که پرونده آن‌ها به بانک معرفی شده ضمن اینکه مبلغ ۲۵ میلیون ریال برای هر هکتار زمین کشاورزی خسارت دیده از سیل پرداخت خواهد شد.

 او بیان کرد: تعیین تکلیف روستاها، باغات و ساختمان‌های مسکونی در حریم رودخانه و سیل بند و پیگیری در خصوص جابجایی آن‌ها درصورت نیاز، اندیشیدن تمهیدات لازم در راستای کاهش هرگونه حوادث احتمالی از جمله باران‌های سیل آسا نیز در دست بررسی است.

 

انتهای  پیام/ز

 

پرداخت تسهیلات به واحد های اسیب دیده از سیل 

برچسب ها: سیل ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار