دادستان عمومی وانقلاب شهرستان خاتم خبر داد؛

برخورد قانونی با سارقین پسته

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان خاتم گفت: کشاورزان شهرستان خاتم به حفظ و حراست اموال خود برای پیشگیری از سرقت پسته اقدام کنند.

برخورد قانونی با سارقین پستهمحمد علی واعظ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، از ممنوعیت خرید و فروش هر گونه محصول کشاورزی پسته در خارج از واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب معتبر و برخورد جدی با متخلفان خبر داد.

او با اشاره به اینکه در آستانه فصل برداشت محصول پسته هستیم، اظهار داشت: با توجه به موقعیت شهرستان خاتم و وجود باغات پسته، همه ساله در فصل برداشت محصول شاهد مهاجرت تعداد قابل توجهی از کارگران فصلی اعم از ایرانی و غیر ایرانی از دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها هستیم.

واعظ افزود: به منظور پیشگیری از وقوع سرقت پسته و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از محصول پسته مسروقه، اصطلاحا به وسیله مالخر‌ها خرید و فروش می‌شود مقرر گردیده خرید و فروش پسته به صورت سیار و یا در واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب معتبر که غالبا در فصل برداشت پسته دایر می‌شوند ممنوع بوده و واحد‌های متخلف پلمب و وسایل نقلیه مربوط توقیف می‌شوند.

این مقام قضایی گفت: به متهمینی که به اتهام سرقت پسته دستگیر شوند هشدار می‌دهیم.

او در پایان گفت: با توجه به افزایش قیمت پسته تمامی باغداران لازم است تدابیر لازم به منظور پیشگیری از وقوع سرقت را بکار گیرند.

انتهای پیام/ ت

با سارقین پسته برخورد می شود

برچسب ها: دادگستری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.