کارگذاری بیش از ۲۵ هزار متر لوله شبکه فاضلاب در روستا‌های خوزستان

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان از کارگذاری بیش از ۲۵ هزار متر لوله شبکه فاضلاب در روستا‌های استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل حرباوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان با اشاره به آغاز عملیات جمع آوری شبکه فاضلاب در سطح روستا‌ها گفت: این عملیات در روستای مرعی و بریچه از توابع شهرستان دشت آزادگان، روستای جسانیه بزرگ اهواز، چمگلک اندیمشک و کهنگ شهرستان دزفول به مرحله اجرا درآمد.

او با بیان اینکه در سطح روستا‌های استان، ۴ پروژه فاضلاب تعریف شده است، اظهار داشت: در این ۴ پروژه ۵۷ هزار و ۶۴۰ متر کل لوله شبکه جمع آوری تعریف شده که از این میزان ۲۵ هزار و ۴۸۸ متر کارگذاری شده است.

حرباوی تصریح کرد: روستای مرعی و بریچیه شهرستان دشت آزادگان یکهزار و ۹۰۰ نفر، روستای جسانیه بزرگ اهواز ۳ هزار و ۸۷۶ نفر، روستای کهنک شهرستان دزفول ۲ هزار نفر و روستای چمگلک اندیمشک نیز ۴ هزار و ۴۶۷ نفر جمعیت را تحت پوشش دارند.

سرپرست شرکت آبفار خوزستان با بیان اینکه روستای چمگلک تحت پوشش آبفا شهری اهواز قرار گرفته است، اذعان داشت: عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب در روستای چمگلک با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی در اجرای تصفیه خانه توسط آبفا روستایی خوزستان انجام و پس از آن تحویل آبفا شهری شده است.

به گفته این مقام مسئول، اعتبار این پروژه بصورت کامل از سوی بانک توسعه اسلامی تامین می‌شود.

انتهای پیام/گ

اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.