دستور رهبر انقلاب به رئیس جمهور درباره خوزستان/ بخشی از مشکلات حوزه آب و فاضلاب اهواز زیرساختی است

امام جمعه موقت اهواز گفت: مشکلات آب و فاضلاب استان به مقام معظم رهبری گفته شده و ایشان تاکید بر حل مشکل داشتند .

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز گفت: در مناطق کیانشهر و پردیس با جمعیت بالا دچار پس‌زدگی‌های بسیار فاضلاب هستند که این وضعیت قابل قبول نیست و مقام معظم رهبری دستور اقدام به اصلاح شبکه فاضلاب اهواز را به رییس جمهور داده است که امیدواریم این دستور جامه عمل پوشانده شود تا شاهد تغییر شرایط در کلانشهر اهواز باشیم.

او با اشاره به وجود مشکلات فاضلاب در اهواز بیان داشت: بخشی از مشکلات حوزه آب و فاضلاب اهواز زیرساختی است در طول دوران جنگ تحمیلی بیشتر مشکلات بر عهده این استان بود و مسئولان دیگر استان‌ها به دنبال توسعه بودند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مشکلات آب و فاضلاب استان به مقام معظم رهبری گفته شده و ایشان تاکید بر حل مشکل داشتند، عنوان کرد: با نامه‌ای که برای مقام معطم رهبری در بحث مشکلات اساسی آب و فاضلاب شهر اهواز ارسال شد، ایشان دستور ویژه برای رفع این مشکل به رئیس جمهور دادند.

او گفت: اکنون در همه شهر‌ها اگر رفاه، آسایش و امنیت است به خاطر ایستادگی‌هایی بود که این استان و مردمانش انجام دادند و اکنون داشتن این مشکلات در شان مردم این استان نیست.

حجت الاسلام حسن زاده عنوان کرد: پس‌زدگی‌های فاضلاب غیر از مشکلات بهداشتی و رفاهی سبب خدشه‌دارشدن کرامت انسانی مردم نیز می‌شود و حفظ کرامت انسانی وظیفه مهم دستگاه‌ها است.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: انتظار می‌رود حداقل مطالبات مردم اهواز یعنی دسترسی به آب سالم و سیستم بدون مشکل فاضلاب تحقق یابد.

انتهای پیام/م

اصلاح شبکه فاضلاب اهواز

برچسب ها: آب و فاضلاب ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
R
۰۱:۰۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
واقعا باپول دادن به سازمان اب بیماری خودمان خریداری میکنیم منطقه خشایارابش بوی فاضلاب میدهدادم ازبوش احساس خفگی میکند 6سال که بااین وضعیت گذروندیم تابه این روزتاکی میخواهنداین مشکل حل کنند بیماری پوستی عفونی گرفتیم چندین بارشکایت کردیم ولی هیچ کاری انجام ندادند