فعالیت ۴ موکب در مرز دوغارون برای زائران اربعین

سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۴ موکب در مرز دوغارون فعال شده که ظرفیت پذیرش ۳۵۰۰ نفر را دارا است.

فعالیت ۴ موکب در مرز دوغارون برای زائران اربعینمحمد تقی هاشمی سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به فعالیت ۴ موکب در مرز دوغارون با ظرفیت پذیرش ۳۵۰۰ نفر، گفت: پیش بینی می‌شود امسال ۱۲۰ هزار نفر اتباع مقیم و غیر مقیم در استان برای اعزام به عتبات مالیات ثبت نام شوند.

او به منظور برنامه ریزی و سهولت بخشی و آگاه سازی جامعه پناهندگان و افکار عمومی برای اعزام اتباع خارجی مقیم و غیر مقیم به عتبات عالیات، افزود:  از ۴ ماه گذشته با تشکیل ستاد مردمی و جلسات مختلف هماهنگی‌های لازم در این خصوص معمول و تسهیلات مورد نظر در مرز دوغارون به مرکز استان و مرز خروجی شلمچه انجام شده است.
 
هاشمی تصریح کرد: دارندگان کارت‌های آمایش معتبر، پروانه اقامت دارندگان ویزای ورودی به کشور، دارندگان گذرنامه‌های دست نویس و معتبر و گذرنامه‌های خانواری شامل شرایط ثبت نام و اعزام به عتبات عالیات می‌شوند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

ایجاد تسهیلات برای سفر اتباع مقیم در خراسان رضوی به عراق

برچسب ها: عراق ، اربعین 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار