مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مطرح کرد؛

پرداخت بخش زیادی از مطالبات سال گذشته پیمانکاران آبفا/نیاز کشور به ۳۵۰۰ کیلومتر شبکه آبرسانی

جانباز گفت: بخش زیادی از مطالبات سال گذشته پیمانکاران آبفا به زودی از طریق اوراق و اسناد خزانه یکساله پرداخت خواهد شد.

پرداخت بخش زیادی از مطالبات سال گذشته پیمانکاران آبفابه گزارش خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا جانباز مدیرعامل آب و فاضلاب کشور در آیین اختتامیه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی آب وفاضلاب که در نمایشگاه بین المللی برگزار شد گفت: طی هفته‌های آینده بخش زیادی از مطالبات گذشته را در قالب اوراق یا اسناد خزانه یک ساله پرداخت خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: وزیر نیرو از پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و فاضلاب بازدید کرد


مدیرعامل آبفای کشور افزود: در حال حاضر در بخش آب، بیش از ۹۷ درصد تجهیزات مورد نیاز طرح‌های عمرانی در داخل کشور ساخته می‌شود، هر چند در زمینه کیفیت هم دارای مشکلاتی هستیم اما بر اثر تحریم‌های دوره قبل و کنونی با کوچکترین مشکلی مواجه نشده‌ایم.

جانباز با بیان اینکه در زمینه تولید داخل در اقلام بسیاری می‌توان به بخش خصوصی اعتماد کرد، گفت: می‌بایست به هم اعتماد کرده و در بخش‌هایی از صنعت که امکان آن فراهم است از تولیدات داخلی استفاده کنیم.

او با اشاره به اینکه از سه سال گذشته به دنبال تشکیل انجمن‌های صنفی متخصص هستیم، گفت: اعضای این انجمن‌ها می‌توانند طبق تایید صلاحیت خودشان، لیستی تهیه کرده تا ما اسناد مناقصه و مزایده را بین خودشان به مرحله اجرا بگذاریم.

مدیرعامل آبفا با بیان اینکه کشور به حدود ۳۵۰۰ کیلومتر طرح‌های انتقال و خطوط آبرسانی نیاز دارد، افزود: راهکار این مسئله در اختیار بخش خصوصی است و بر همین اساس از شرکت‌های خصوصی و صنف لوله سازهای فلزی (فولادی و چدنی) می‌خواهیم که وارد کار شده تا از این اعتبار در کشور بتوانیم بهره‌گیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار