مهدی محمدی در توییتر نوشت:

شیعه اگر پیاده هم راه برود، باز قوی‌تر از هر ارتش و سرویس اطلاعاتی است + عکس

کارشناس مسائل سیاسی نسبت به آتش افروزی‌های عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در آستانه اربعین و در کشور عراق واکنش نشان داد.

مهدی محمدی

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی محمدی کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبت به ناآرامی‌ها و آتش افروزی‌های عربستان سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی در آستانه پیاده‌روی اربعین در کشور عراق واکنش نشان داد.


بیشتربخوانید: ملت #عراق و ایران در اربعین با یک یا حسین بساط فتنه گران را جمع خواهند کرد + تصاویر


این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در این خصوص نوشت:

«معلوم می‌شود راهپیمایی اربعین تبدیل به پدیده بسیار ترسناکی برای اسرائیل و آمریکا و عربستان سعودی شده که برای کمرنگ کردن آن آشوبگر اجیر کرده‌اند. خواهند دید که شیعه اگر پیاده هم راه برود، باز قوی‌تر از هر ارتش و سرویس اطلاعاتی است که خیال می‌کند با فداییان ‎#حسین می‌توان درافتاد.»

شیعه اگر پیاده هم راه برود، باز قوی تر از هر ارتش و سرویس اطلاعاتی است +عکس

گفتنی است؛ تظاهرات و تجمعاتی که طی ۵ سال گذشته به امری عادی در بغداد تبدیل شده بود، روز سه‌شنبه و چهارشنبه و در آستانه راهپیمایی شکوهمند اربعین حسینی، در شهر بغداد و برخی دیگر از شهر‌های عراق صحنه تظاهرات گروهی از مردم بود که به طرز مشکوکی به خشونت کشیده شد.

در ابتدا، علت یا بهانه تظاهرات، اعتراض به شرایط اقتصادی، بیکاری و فساد اداری عنوان می‌شد؛ اما به تدریج معلوم شد این قبیل مشکلات مردم، فقط دستاویز سازمان دهندگان اصلی فتنه و آشوب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
خدا به شیعیان هر روز عزت بیشتری بدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
حق همیشه پیروز است خدا پشت وپناه زائران ابا عبدالله(ع)است.
آخرین اخبار