قلعه نویی: دربی اصفهان همواره با کیفیت بوده است/ از هواداران سپاهان گلایه دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مصاف‌های سپاهان و ذوب آهن با یکدیگر از لحاظ کیفیت و نتیجه همیشه جزء دربی‌های خوب ایران بوده است.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از بازی با تیم ذوب آهن اظهار کرد: در ابتدا درگذشت جعفر کاشانی یزرگمرد و شریف فوتبال ایران را تسلیت می‌گویم و هفته گذشته با مرحوم کاشانی صحبت کردم و انسان وارسته و بزرگی بود. در ارتباط با بازی هم باید بگویم که مصاف‌های  سپاهان و ذوب آهن با یکدیگر از لحاظ کیفیت و نتیجه همیشه جزء دربی‌های خوب ایران بوده است و تماشاچی‌ها به دور از نتیجه از دربی اصفهان لذت بردند. دربی در هر شهری که باشد نباید به شرایط تیم‌ها در جدول زیاد نگاه کرد. بار‌ها اتفاق افتاده تیم‌هایی که شرایط خوبی نداشتند در دربی‌ها نتیجه گرفتند و این بازی برای ما حکم فینال برای ما  دارد.  

برای حفظ شرایط خود در جدول به دنبال 3 امتیاز دربی اصفهان هستیم 

او ادامه داد: ذوب آهن تیم خوبی است و اعضای کادر فنی این تیم جوان هستند و منصوریان یک مربی پرانرژی  است و زحمت می‌کشد و این تیم اصفهانی در لیگ قهرمانان آسیا در بین نمایندگان بهترین نتیجه را گرفت. بر این اساس این بازی سختی است و تیم ما با عنایت خداوند شرایط خوبی در جدول دارد و از تیم خود راضی هستیم. ما یکسری مشکلات داشتیم، اما هفته به هفته بهتر می‌شویم و بازی قبلی مان در لیگ و جام حذفی  نشان داد که ما به تدریج داریم به سپاهان مدنظرمان نزدیک می‌شویم. تیم ذوب آهن پرسینگ تیمی را در دستور کار خود دارد و هماهنگی خوبی بین خط هافبک و حمله اش وجود دارد. ما با توجه به زمان اندکی که داشتیم ۲ جلسه روی این مسئله کار کردیم و برای اینکه شرایطمان در جدول حفظ شود به دنبال ۳ امتیاز این بازی هستیم.


 بیشتر بخوانید: تابش: استقبال نکردن از دربی اصفهان ارتباطی به گرانی بلیت ندارد


قلعه نویی درباره اینکه تعطیلات لیگ برتر به ضرر تیم‌ها نیست، گفت:  اگر تیم‌ها در شرایط مسابقه باشند هیچ تاثیری نمی‌گذارد و آن تیمی برایش بد است که از شرایط خوب دور شود. ما هم سعی کردیم که هر زمان لیگ برتر تعطیل بوده است یک بازی دوستانه برگزار کردیم تا از شرایط مسابقه دور نباشیم.  

امیدواریم در زمین ورزشگاه نقش جهان لیز نخوریم 

سرمربی سپاهان درباره وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان را چطور می‌بیند، بیان کرد: ما امیدواریم که دیگر در این زمین لیز نخوریم، چون واقعا در بیرون از ورزشگاه نقش جهان شرایط بهتری داریم  و در بازی‌های خود این موضوع را نشان دادیم. به هر حال نمی‌دانم مشکل این زمین چه زمانی حل می‌شود، اما برای تیمی که به دنبال پیروزی باشد بازی کردن در این زمین برایش سخت است. به هر حال وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان  در سرما بهتر می‌شود و امیدوارم شرایط زمین بهتر شود و همه برای حل این مشکل تلاش می‌کنند.  

دربی اصفهان همواره باکیفیت بوده است 

قلعه نویی درباره تفاوت دربی پایتخت با اصفهان در چیست، گفت: من چند دربی تهران، اهواز، تبریز و اصفهان را تجربه کردم و این بازی شرایط خاص خود را دارد و به وضعیت ۲ تیم در جدول ارتباطی ندارد. به هر حال  دربی اصفهان با وجود حساسیتی که دارد، اما این موضوع باعث نشد که در کیفیت بازی‌ها تاثیر بگذارد. دربی اصفهان در دورانی که من بودم و چه مربیان دیگری بودند همواره با کیفیت بوده است.  

برخی از تیم ها شرایط خوبی ندارند اما ورزشگاهشان پر از تماشاگر است 

محرومان و مصدومان تیم سپاهان گفت: ما محروم نداریم، اما تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. ما یک گلایه کنم که تعجب می‌کنم از هواداران سپاهان که چرا کم لطف هستند و تیم شرایط خوبی دارد و خوب بازی می‌کند، اما استقبالی از تیم خود در نقش جهان نمی‌کنند. این حرف دل بازیکنان سپاهان است که من این اظهارات را انتقال می‌دهم. ما کاری به دیگران نداریم و کار خودمان را می‌کنیم و اگر هواداران دوست داشته باشند به ورزشگاه بیایند. بلیت بازی‌ها هم از لحاظ قیمتی هم نسبت به ورزشگاه‌های دیگر کمتر است و اگر هم بلیت الکترونیکی شده باشد باید این موضوع بعد از چند هفته جا افتاده باشد. ما مدیون هوادارانی هستم که در هر شهری بازی‌های ما باشد تیم خود را تنها نمی‌گذارند و برخی از تیم‌ها شرایط خوبی ندارند، اما ورزشگاهشان  پر از تماشاگر می‌شود و جایی هم هست که شرایط تیمشان خوب است، اما استقبالی از بازی هایشان نمی‌شود.  

او درباره علت استقبال کم هواداران اصفهانی از بازی‌های این تیم گفت:  من نمی‌دانم و شما باید بگویید. شهر تبریز هوا سرد بوده است، اما هواداران تبریزی ۲، ۳ کیلومتر پیاده می‌آمدند تا به ورزشگاه برسند و شرایط در آنجا سخت‌تر بود، اما تیم خود را تنها نگذاشتند، اما من تعجب می‌کنم که در اصفهان تماشاگر کمتری می‌آید. ما به هواداران خود نیاز داریم.  


بیشتر بخوانید: مصلح به دربی اصفهان نمی‌رسد


سیامک قلیچ خانی مدیررسانه‌ای باشگاه سپاهان درباره علت استقبال اندک تماشاگران از بازی‌های این تیم بیان کرد: ما در همه سایت‌ها و کانال‌ها از هواداران درخواست کردیم که از بازی‌های تیم محبوب خود استقبال کنند، اما به نظر می‌رسد هواداران اصفهانی زیاد درگیر فضای مجازی هستند و از  فضای واقعی دور هستند و انرژی خود را در فضای مجازی خالی می‌کنند. به هر حال به غیر از تبریز در همه جا بلیت بازی‌ها گرانتر از اصفهان است.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار