تارتار: بازی با پیکان شاید آخرین حضورم در نفت باشد/ دلخوشی مردم مسجد سلیمان تیمشان است

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: بد قولی های زیادی دیده ایم و احتمال دارد بازی با پیکان آخرین حضور در نفت مسجد سلیمان باشد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان اظهار داشت: جعفر کاشانی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود و درگذشت او را به جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم.

او در ادامه افزود: به دلیل بدقولی‌ها شرایط روحی و روانی خوبی نداریم و سخت است در این وضعیت روی مباحث فنی تمرکز کنیم. به ما اعلام کرده بودند امسال مشکل مالی نداریم و قرار بود تا امروز به تعهدات مالی عمل شود که اینطور نشد، با این حال به خاطر هوادارانمان در بازی فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: فرکی: نفت مسجد سلیمان تیم قابل احترامی نشان داده است/ برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم


تارتار افزود: فردا با تیمی بازی داریم که مربی پرافتخاری مانند فرکی دارد و بازیکنان با کیفیتی جذب کرده است. پیکان در ۳ هفته گذشته روند رو به رشدی داشته است، اما ما هم نشان دادیم که از هیچ تیمی نمی‌ترسیم و با احترام به تیم پیکان از بازی فردا بُرد می‌خواهیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطر نشان کرد: شاید بازی با پیکان آخرین حضور من در نفت باشد و اگر مشکلات حل نشود به مسجد سلیمان برنمی گردم. به ما گفتند امسال مشکل مالی نداریم و قرار بود باشگاه تا پایان شهریور به تعهداتش عمل کند، اما مشکلات همچنان ادامه دارد و با این شرایط بد اقتصادی نمی‌توانم در چشم بازیکنانم نگاه کنم.

او در پایان خاطر نشان کرد: دلخوشی مردم مسجد سلیمان تیمشان است و امیدوارم وزارت نفت و وزارت ورزش تصمیم درستی بگیرند. سعی کردم اتفاقات بازی با سپاهان را فراموش کنم، زیرا کار‌های مهم تری در پیش داریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۱۵:۰۴ ۱۱ مهر ۱۳۹۸
عالیه
آخرین اخبار