مدیر مخابرات منطقه خوزستان از بهره برداری ۸ سایت همراه اول در مناطق مختلف استان خبر داد.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۸ سایت همراه اول شهید رجایی، عبدالسید مریوش، سرقلعه فالح، جنگه، میدان ارجان، قلعه کعبی، مراونه، میدان ارجان و پل کیانشهر نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: به منظور توسعه شبکه ارتباطی و گسترش پوشش شبکه همراه اول در روستاها، با تلاش کارشناسان متخصص مخابرات منطقه خوزستان، سایت‌های همراه اول روستایی شهید رجایی باغملک، عبدالسید مریوش شوشتر، سر قلعه فالح و جنگه ایذه با تکنولوژی ۲G نصب و راه اندازی شد.

فلاح زاده تصریح کرد: با نصب و بهره برداری از این دکل‌های همراه اول، استفاده ساکنین این روستا‌ها و روستا‌های اطراف از نعمت خط تلفن همراه اول امکانپذیر شد.

این مقام مسئول اذعان داشت: با راه اندازی سایت‌های پرسرعت روستایی همراه اول قلعه کعبی بهبهان و مراونه اهواز با تکنولوژی ۲G و ۳G ساکنین این روستا‌ها و روستا‌های اطراف و نزدیک می‌توانند با استفاده از اینترنت پرسرعت همراه، از خدمات دولت الکترونیک بهره مندشوند.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان ادامه داد: همچنین به منظور تقویت پوشش آنتن و دیتای همراه و با هدف ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشترکان همراه اول، سایت‌های جدید و پر سرعت میدان ارجان بهبهان و پل کیا نشهر اهواز با تکنولوژی ۲G و ۳G و ۴G نصب و راه اندازی گردید.

براساس این گزارش؛ جهت راه اندازی ونصب این سایتها، جمعاً مبلغ ٩٦ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (طرح USO) و شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

انتهای پیام/گ

نصب و راه اندازی سایت همراه اول در مناطق روستایی

برچسب ها: مخابرات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.