مدیرکل گمرک استان سمنان:

تشریفات گمرکی با مشارکت مردمی در استان سمنان انجام شد

علی سعد الدین بابیان اینکه تشریفات گمرکی با مشارکت مردم استان در حال انجام است گفت: تاکنون کار گمرکی ده‌ها کامیون برای اعزام به عراق انجام‌شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی سعد الدین مدیرکل گمرک استان سمنان با بیان اینکه برای اولین بار تشریفات گمرکی مشارکت‌های مردمی استان سمنان مستقیم از طریق گمرک مرکز استان صورت گرفته است گفت: تاکنون کار صدور مجوز خروج موقت و تشریفات برای بیش از ۱۵۰ خودروی سواری انجام‌شده است.

او با بیان اینکه تشریفات گمرکی ده‌ها کامیون برای حمل امکانات اسکان و تغذیه شامل حمل مواد غذایی و سایر اقلام ویژه مراسم اربعین از طریق گمرک استان سمنان صورت گرفته است، افزود: این کامیون‌ها به‌زودی به سمت عراق اعزام می‌شوند.

مدیرکل گمرک استان سمنان بابیان اینکه مجوز‌ها و تشریفات لازم برای ارسال مواد غذایی و کالا گرفته‌شده است تصریح کرد: این موارد در جلسات با ستاد عتبات عالیات، استانداری سمنان مطرح و روند تکمیل و ارجاع تشریفات قانونی کامل انجام‌شده است.

سعدالدین اضافه کرد: ارسال محصولات به کشور عراق از اقصی نقاط استان به سمنان نیز برنامه ریزی شده تا از طریق انجام روال قانونی به عراق اعزام شود.

انتهای پیام / ر

تشریفات گمرکی ده‌ها کامیون ویژه اربعین از طریق گمرک استان سمنان صورت گرفته است

برچسب ها: اربعین 98 ، صادرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار