معرفی اپلیکیشن جدید پیام‌رسان Threads توسط اینستاگرام

اینستاگرام یک برنامه جدید پیام‌رسان به نام Threads برای چت کردن دوستان نزدیک معرفی کرد.

معرفی اپلیکیشن جدید پیام‌رسان Threads توسط اینستاگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اینستاگرام Threads، یک اپلیکیشن جدید پیام‌رسان طراحی شده برای دوستان خیلی صمیمی معرفی کرد. این برنامه پیام‌رسان که برای اولین بار در ماه آگوست صحبت‌هایی از آن بود یک برنامه مکمل اینستاگرام است تا کاربران بتوانند به راحتی با افرادی که در لیست دوستان نزدیک آن‌ها قرار دارند، فیلم، عکس یا متن به اشتراک بگذارند. این برنامه همچنین می‌تواند برای به اشتراک گذاشتن موقعیت، مکان یا دیگر اطلاعات مورد استفاده قرار گیرد و به همین دلیل، افراد برای استفاده کردن از آن و به خطر نیفتادن اطلاعات شخصی خود، لیست دوستان نزدیک خود را بازنگری کنند.


بیشتر بخوانید: قابلیت «Restrict»، قدم بعدی اینستاگرام برای مقابله با قلدرهای مجازی


Threads دارای چند جزء و اولین آن دوربین است که هنگام باز کردن صفحه نمایش به صورت پیش‌فرض وجود دارد. این قسمت فقط برای عکس انداختن و فیلمبرداری استفاده می‌شود. هیچ فیلتری در آن وجود ندارد. این برنامه همچنین میانبر‌های شخصی‌سازی شده را پیشنهاد می‌دهد که اگر از این برنامه برای فرستادن پیام به دو یا چند نفر مد نظر باشد، بتوان آن‌ها را زیر صفحه دوربین قرار داد. برای فرستادن عکس فقط کافی است، عکس خود را بیندازید، روی عکس آن‌ها لمس کنید و صفحه را به بالا بکشید تا عکس فرستاده شود.

معرفی اپلیکیشن جدید پیام‌رسان Threads توسط اینستاگرام

دومین جزء برنامه پیام‌رسان اینستاگرام، Threads صندوق دریافت آن است که پیام‌های دایرکت روی اینستاگرام را به شما نشان می‌دهد، اما این بخش محدود به دوستان نزدیکتان است. این بدان معنا است که کوچکترین صندوق دریافت در زندگی خود را خواهید داشت. رابی استاین که توسعه محصول برای مصرف‌کنندگان اینستاگرام را رهبری می‌کند در این باره گفته است میانگین کاربران دوستان نزدیک بین ۱۲ تا ۲۰ نفر خواهد بود.

در نهایت، سومین جزء از Threads صفحه وضعیت است که به نظر بحث‌برانگیزترین بخش این پیام‌رسان خواهد بود. این بخش درست همان بخشی است که فیس‌بوک برای برنامه خود طی سالیان پیش اجرایی کرده است و تنها کمی به‌روزرسانی شده است. برای درست کردن یک وضعیت یا استتوس (Status)، کاربران باید یک ایموجی انتخاب کنند و چند کلمه زیر آن بنویسند یا این که می‌توانند از بین استتوس‌های محبوبی که اینستاگرام از پیش آن‌ها را ساخته، استفاده کنند. پس از آن، شما هستید که تعیین می‌کنید این استتوس تا چه مدت روی این صفحه باقی بماند که این مدت بین یک تا چهار ساعت خواهد بود. توجه داشته باشید که این استتوس‌ها فقط توسط دوستان نزدیکتان دیده خواهد شد.

معرفی اپلیکیشن جدید پیام‌رسان Threads توسط اینستاگرام

گفتنی است، Threads برای دو سیستم عامل اندروید و iOS از بازار‌های اپلیکیشن آن‌ها یعنی گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است.

انتهای پیام/

Threads، پیام‌رسان جدید اینستاگرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار