قربانیان تهاجم فرهنگی خانواده‌ها هستند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دشمن با آسیب رساندن و هدف قراردادن ارزش‌های اسلامی و حجاب و عفاف بانوان درصدد فروپاشی خانواده‌ها و کم رنگ کردن ارزش‌ها است.

قربانیان تهاجم فرهنگی خانواده‌ها هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان صبح امروز در آئین قرائت دعای ندبه با اشاره به دشمنی هر روز و زیاد دشمنان برای نظام جمهوری اسلامی گفت: قربانیان تهاجم فرهنگی خانواده‌ها هستند که دشمن با آسیب رساندن و هدف قراردادن ارزش‌های اسلامی و حجاب و عفاف بانوان درصدد فروپاشی خانواده‌ها و کم رنگ کردن ارزش‌ها است.

 ناظری با اشاره به افزایش جرائم فضای مجازی گفت: در کرمان جرائم حوزه فضای مجازی افزایش داشته که با تلاش و اشرافیت خوب پلیس فتا و استفاده از فناوری‌های روز موفق به کشف بیش از ۹۱درصد جرائم شده اند.

او تصریح کرد: شرکت خانواده‌ها به ویژه فرزندانآن‌ها در مراسم‌های معنوی و همچنین دعای ندبه می‌تواند بهترین واکسیناسیون در برابر آسیب ها، توطئه‌ها و تهاجم فرهنگی دشمن باشد، دعای ندبه کلید تعجبل در فرج آقا امام زمان (عج) و سند جانشینی امامان است.

سردار ناظری بیان کرد:هیچ زمانی زمین از حجت خدا خالی نمی‌شود و واسطه ما با امام زمان همین دعا‌ها برای فراهم کردن زمینه ظهور امام زمان است که دعای ندبه به ما می‌گوید باید سد‌های محکمی در مقابل مفسدان، دشمنان اسلام و دشمنان قرآن بنا کنیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار