کدام بازیکنان به فهرست تیم ملی فوتبال ایران باز می‌گردند؟

برخی بازیکنان فوتبال کشورمان امیدوار هستند پس از مدتی غیبت باردیگر به در فهرست تیم ملی قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با کامبوج و بحرین پس از بازی‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال از سوی مارک ویلموتس اعلام خواهد شد.

تعدادی از بازیکنان با سابقه‌ای که در فهرست قبلی تیم ملی برای بازی با هنگ کنگ حضور نداشتند با توجه به عملکرد اخیرشان منتظر اعلام فهرست هستند و اکنون باید آیا سرمربی بلژیکی به بازگشت آن‌ها چراغ سبز نشان می‌دهد یا خیر؟


بیشتر بخوانید: رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زیر ذره بین کادر فنی تیم ملی


اصلی‌ترین بازیکنی که احتمال بازگشت او به اردوی تیم ملی وجود دارد، امیر عابدزاده است. دروازه بانی که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات را در کارنامه دارد به دلیل نیمکت نشینی در ماریتیمو پرتغال شانس دعوت به اردوی قبلی را از دست داد، اما با توجه به بازگشتش به ترکیب و نمایش خوبش در بازی‌های اخیر تیم پرتغالی مقابل براگا و موریزنزه و اینکه یکی از دستیاران ویلموتس عملکرد او را از نزدیک دیده و آن را مثبت ارزیابی کرده است می‌تواند امیدوار باشد که بار دیگر جزء دعوت شدگان قرار بگیرد.

پیام نیازمند، پدیده دروازه بانی ایران و یکی از نفرات اعزامی به جام ملت‌های آسیا در پنج هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به ثبت کلین شیت شده و اگر این روند را در دربی اصفهان و مقابل چشمان وحید هاشمیان، دستیار ویلموتس تکرار کند شاید بخت ملی پوش شدن را به دست آورد.


بیشتر بخوانید: ویلموتس نظاره گر دیدار تراکتور - پارس جنوبی جم


سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی ثابت تیم ملی ایران در جام جهانی و بازی با اسپانیا و پرتغال مدت‌ها است به دلیل مصدومیت نتوانسته به دوران اوج بازگردد. البته هافبک انزلی چی فوتبال کشورمان که فرصت حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد پس از انتقال به تیم شارلوا بلژیک هم به وضعیت ایده آلی نرسیده و تنها ۶۱ دقیقه مقابل استاندارد لیژ بلژیک بازی کرده است. با این تفاسیر بعید به نظر می‌رسد نام عزت اللهی در فهرست جدید ویلموتس درج شود.

علی قلی زاده، هافبک خلاق تیم شارلوا بلژیک در طول فصل جاری ژوپیلرلیگ تنها ۵ دقیقه به میدان رفته و با حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب این تیم مقابل تیم روپ در مرحله دوم جام اتحادیه بلژیک یک گل هم به ثمر رساند، اما آسیب دیدگی هایش اجازه نداده این ملی پوش ایرانی بتواند به مهره‌ای کارآمد برای شارلوا تبدیل شود. در چنین شرایطی بعید به نظر می‌رسد ویلموتس دست کم برای بازی با کامبوج و بحرین، شانسی برای او و همچنین کاوه رضایی که پس از بازگشت به جمع گورخر‌ها (لقب تیم شارلروا) در مجموع آمار ۴ بازی، ۱۹۵ دقیقه حضور در زمین، ۲ گل و یک پاس گل را ثبت کرده است قائل شود.


بیشتر بخوانید: واکنش محصص به استعفای فرهاد مجیدی از تیم ملی امید


با وجود قعرنشینی تیم آوس در لیگ برتر پرتغال باید از مهرداد محمدی به عنوان بهترین بازیکن این تیم نام برد و قل تازه لژیونر شده میلاد محمدی که در اردوی تیرماه تیم ملی توجه ویلموتس را جلب کرد امید دارد سرمربی تیم ملی او را برای اولین بار به جمع بازیکنان اصلی تیم فرا بخواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ایران بزرگ
۱۲:۴۵ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
پس اسم من کجاست؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۲۱:۴۲ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
انشالله که مربیان تیم ملی به سفارش کسی را به تیم ملی دعوت نکنند خیلی از جوانان پرتلاش با همت با تجربه و مفید برای تیم هستند اگر چشم بینا انان را بنگرند و انان را جذب کندتیم ملی تیم کشور است اختصاص به فردی ندارد که همیشه او تصمیم بگیرد انشااله که تیم با جونان برومند کشور موفق باشد
آخرین اخبار