فتاحی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

کار مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درست نبود/ اگر کیفیت توپ‌ها خوب نیست، چرا این همه گل زیبا به ثمر می‎رسد؟

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره قرعه کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی توضیحاتی ارائه کرد.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری قرعه کشی مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی که امروز (پنجشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: قرعه کشی این مسابقات را امروز انجام دادیم که باید از همه عزیزان و نمایندگان تیم‌های حاضر در این مرحله از مسابقات تشکر کنم. تیم‌ها حریفان خود را شناختند و فراز فاطمی و سپهر حیدری در برگزاری این قرعه کشی به ما کمک کردند. امیدوارم بازی‌های خوبی را در این مرحله شاهد باشیم.

کار مدیر رسانه ای باشگاه استقلال درست نبود/ اگر کیفیت توپ‌ها خوب نیست، چرا این همه گل زیبا به ثمر می‎رسد؟

کار مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال درست نبود

فتاحی درباره بگومگویی که بین او و محمد نوری‌فر، مدیررسانه‌ای باشکاه استقلال در حین برگزاری قرعه کشی به وجود آمد، بیان کرد: نوری فر اعتقاد داشت که باید نام تیمش را فقط استقلال خطاب می‌کردیم. ما این کار را در قرعه کشی لیگ برتر انجام دادیم چرا که در لیگ فقط یک استقلال داشتیم. اما در جام حذفی ۲ تیم با نام استقلال وجود دارند. استقلال ماهشهر و استقلال تهران امسال در جام حذفی حاضر هستند.


بیشتر بخوانید: بگو مگوی مدیررسانه‌ای استقلال با فتاحی


او ادامه داد: حتی سال قبل هم استقلال تهران و استقلال خوزستان داشتیم. به نظر من مطرح کردن این موضوع اصلا درست نبود و نوری فر می‌توانست این موضوع را به صورت کتبی به ما اعلام کند. این جور مسائل نباید در مطبوعات مطرح شود و این که بهخواهیم اینگونه هواداران را تحت تاثیر قرار دهیم، درست نیست.

کار مدیر رسانه ای باشگاه استقلال درست نبود/ اگر کیفیت توپ‌ها خوب نیست، چرا این همه گل زیبا به ثمر می‎رسد؟

نمی‌شود همه چیز را از قبل برنامه ریزی کرد

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران، درباره تغییر ساعت بازی‌های لیگ که به دفعات طی هفته‌های اخیر رخ داده است، گفت: من باید خیلی راحت این موضوع را توضیح بدهم. در ابتدا برنامه ۳۰ هفته از رقابت‌های لیگ و ساعت آن را اعلام می‌کنیم، اما بعد از آن باید مسائل زیادی را هم در نظر گرفت. زمان اذان، زمان بازگشت تیم‌های میهمان، گرما و سرمای هوا، امکانات ورزشگاه ها، رفاه حال تماشاگران، ترافیک، روز برگزاری بازی و بسیاری از مسائل دیگر در زمان برگزاری بازی تاثیرگذار است.


بیشتر بخوانید: قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انجام شد


او افزود: پارسال ۲۴۰ مسابقه را برگزار کردیم، اما فقط ۳-۴ دیدار، روز مسابقه شان عوض شد که آن هم به خاطر بازی‌های تیم ملی بود. همچنین ۶-۷ درصد بازی‌ها فقط با تغییر ساعت همراه شدند. وقتی از قبل برنامه ۳۰ هفته از بازی‌ها را می‌دهیم، نمی‌توانیم همه چیز را از پیش برنامه ریزی کنیم. مثلا بازی تراکتورسازی از ساعت ۱۶:۳۰ به ۱۸:۳۰ منتقل شد، که آن هم به خاطر تور دوچرخه سواری آذربایجان بود. گاهی هم به خاطر محدودیت‌های ترافیکی زمان بازی‌ها را تغییر می‌دهیم. در برخی موارد هم بعضی باشگاه‌ها درخواست می‌دهند که زمان بازی شان را به دلیل زمان پروازشان عوض کنیم و ما هم کمک شان می‌کنیم چرا که ۳۰-۴۰ میلیون تومان این موضوع به نفع باشگاه‌ها خواهد بود.

کار مدیر رسانه ای باشگاه استقلال درست نبود/ اگر کیفیت توپ‌ها خوب نیست، چرا این همه گل زیبا به ثمر می‎رسد؟

به احترام هواداران مشهدی، زمان بازی پرسپولیس و شهرخودرو را عوض کردیم

فتاحی درمورد تغییر زمان بازی‌های روز جمعه تیم‌های استقلال و پرسپولیس، خاطرنشان کرد: با توجه به محروم بودن هواداران استقلال از حضور در ورزشگاه آزادی، و با توجه به این که می‌خواستیم هواداران بیشتری در بازی شهرخودرو و پرسپولیس در مشهد حاضر باشند و ترافیک زیادی در ساعت قبلی که اعلام کرده بودیم در محل برگزاری بازی این ۲ تیم در مشهد وجود داشت، زمان این ۲ بازی را جا بجا کردیم. به احترام هوادارانی که در مشهد می‌خواستند بازی را از نزدیک تماشا کنند این کار را انجام دادیم.


بیشتر بخوانید: زوج خط دفاعی پرسپولیس مقابل شهر خودرو چه کسانی هستند؟


کار مدیر رسانه ای باشگاه استقلال درست نبود/ اگر کیفیت توپ‌ها خوب نیست، چرا این همه گل زیبا به ثمر می‎رسد؟

اگر کیفیت توپ‌ها خوب نیست، چرا این همه گل زیبا به ثمر می‎رسد؟

او درباره اینکه توپ‌های لیگ برتر همچنان تغییری نکرده است و تیم‌ها با همان توپی که قبلا به آن اعتراض داشتند در مسابقات حاضر می‌شوند، گفت: کیفیت توپ‌ها بررسی شد و استعلام این توپ‌ها را از فیفا گرفتیم و مشکلی نداشت. از دیروز هم بقیه توپ‌ها به کشور وارد شد و آن‌ها را در اختیار تیم‌ها قرار می‌دهیم. مشکلی هم که به وجود آمد و باعث نارضایتی بازیکنان و تیم شد، این بود که فقط ۱۵ توپ قبل از مسابقات در اختیار تیم‌ها قرار دادیم و آن‌ها مجبور شدند از همان توپ‌های سال گذشته  شان در تمرینات استفاده کنند. حالا اگر دوباره تیم‌ها از همین توپ‌های جدید در تمرینات استفاده کنند، این اختلافی که وجود داشته و باعث نارضایتی تیم‌ها شده است، از بین خواهد رفت. اکنون هم که می‌بینید، بازی‌ها پرگل است و گل‌های زیبایی به ثمر می‌رسد. اگر توپ‌ها کیفیت نداشت، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

کار مدیر رسانه ای باشگاه استقلال درست نبود/ اگر کیفیت توپ‌ها خوب نیست، چرا این همه گل زیبا به ثمر می‎رسد؟

بعد از بازگشت تیم ملی از بحرین، مرحله یک‌هشتم را برگزار می‌کنیم

 سعید فتاحی در باره زمان برگزاری این مرحله از رقابت‌ها گفت:  تیم ملی فوتبال باید در روز ۲۳ مهر  در بحرین برابر این کشور قرار بگیرد و بلافاصله بعد از پایان این دیدار، تیم ملی  با پرواز چارتر به تهران باز خواهد گشت. قرار بر این است که بازی‌های مرحله یک هشتم در تاریخ ۲۴ و ۲۵ مهر برگزار شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار