حفظ امنیت یکی از بارزترین وظایف نیروی انتظامی است

امام جمعه خوی گفت:نیروی انتظامی گسترده‌ترین و طاقت فرساترین مأموریت‌ها را در داخل شهر‌ها و مرز‌ها بر عهده دارد که یکی از آن‌ها حفظ امنیت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام سید رضی شکوری امام جمعه خوی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته بعد از توصیه به رعایت کردن تقوا، با تبریک ۱۳ مهر روز نیروی انتظامی گفت: بطوریکه بار‌ها مطرح شده نیروی انتظامی گسترده‌ترین، سنگین‌ترین، سخت‌ترین و طاقت فرساترین مأموریت‌ها را در داخل شهر‌ها و مرز‌ها بر عهده دارد که یکی از بارزترین آن‌ها حفظ امنیت است.
 
اودرادامه افزود: در این زمینه نیروی انتظامی در عین حفظ ابهت، قدرت و شهامت تحت فرماندهی فرمانده کل قوا مظلومیت‌های متعددی را متحمل شده است.
 
او  گفت: توهین‌های فضای مجازی از طریق عوامل استکبار بصورت روزمره، هتک حرمت از طریق خلافکاران و قانون گریزان جامعه، تحت فشار قرارگرفتن ازطریق جریان‌های سیاسی، تحمل بی مهری‌های بعضی از خودی ها، پرداخت هزینه کوتاهی و کم کاری بعضی از مجموعه‌های دیگر ازجمله مظلومیت‌های نیری انتظامی است.
 
خطیب نماز جمعه خوی در ادامه افزد:نیروی انتظامی در انجام وظایف و رسالت‌های خویش در دوران دفاع مقدس ۸۵۰۰ شهید،۱۲ هزار جانباز،۲ هزار آزاده تقدیم کرده و بعد از جنگ نیز تاکنون در راه انجام مأموریت‌ها ۵ هزار شهید تقدیم کرده است.

انتهای پیام/م
 

نماز جمعه خوی

برچسب ها: نماز جمعه ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.