اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شد

اطلاعات فاش شده از شرکت وان‌پلاس در فضای مجازی مشخصات گوشی بعدی این شرکت، OnePlus 8 را زودتر از عرضه OnePlus 7T مشخص کرد.

اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، OnePlus 7T هفته گذشته به صورت رسمی معرفی شد و یک هفته دیگر به طور رسمی در بازار ارائه می‌شود تا علاقمندان به این گوشی بتوانند آن را خریداری کنند. هرچند بر اساس اخباری که در فضای مجازی منتشر شده، قبل از عرضه این گوشی، اطلاعاتی درباره گوشی سال آینده این شرکت یعنی OnePlus 8 لو رفته است و رندر‌های آن در فضای مجازی منتشر شده است.


بیشتر بخوانید: مجهز شدن ساعت هوشمند آینده شیائومی به سیستم عامل گوگل


بر خلاف داشتن مشخصاتی مانند OnePlus 7T گوشی سال آینده این شرکت به نظر می‌رسد مشخصاتی شبیه به OnePlus 7T داشته باشد چرا که پنل پشتی این گوشی از جنس شیشه است و دارای دوربین‌هایی با ترکیب عمودی کنار هم قرار گرفته است. احتمال دارد OnePlus 8 دارای سخت‌افزاری به‌روزرسانی شده باشد، ولی تا به اینجای کار اطلاعاتی از آن در دسترس نیست. در عوض، می‌توان به این امیدوار بود که این گوشی دارای دوربین سه‌گانه خواهد بود. این دوربین‌ها با فلش ال‌ای‌دی، لوگوی وان‌پلاس و نام شرکت زیر آن همراه شده است.

اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شد

اینگونه که از ظاهر رندر‌ها بر می‌آید، OnePlus 8 دارای فریمی آلومینیومی است که در دو پنل شیشه‌ای قرار دارد. این فریم محل قرار گرفتن پورت USB-C، اسپیکر. اسلات سیمکارت است و در پایین دستگاه هم اسپیکر گوشی جاسازی شده است. این گوشی قرار است دارای نمایشگری باشد که در لبه خود خمیده است و از مدل‌های دیگر خود یعنی خانواده OnePlus 7 دور شده است یعنی از نمایشگر مسطح استفاده نشده است. همچنین در این رندر‌ها دیده می‌شود که به جای دوربین سلفی بیرون جهنده از دوربین سلفی داخل حفره نمایشگر استفاده شده است و این نمایشگر شبیه نمایشگر‌های سامسونگ، دارای پانچ است.

مانند تمام گوشی‌های پرچمدار وان‌پلاس می‌توان انتظار داشت که OnePlus 8 از جدیدترین پردازنده شرکت کوآلکام یعنی Snapdragon 865 استفاده خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست که این شرکت تا زمان معرفی این گوشی پردازنده جدید خود را معرفی کند. با این حال می‌توان گفت حافظه رم این گوشی هوشمند ۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت خواهد داشت و دیگر مدل‌ها با حافظه‌های بیشتر هم در راه خواهند بود.

اطلاعات OnePlus 8 زودتر از عرضه OnePlus 7T فاش شد

از نظر نرم‌افزاری، OnePlus 8 مجهز به اندروید ۱۰ خواهد بود که با آخرین نسخه رابط کاربری Oxygen OS همراه است و از نظر شبکه، از اتصال 4G LTE پشتیبانی خواهد کرد. هنوز مشخص نیست که ظرفیت باطری این گوشی هوشمند پرچمدار چقدر است، اما انتظار می‌رود پرچمدار سال ۲۰۲۰ وان‌پلاس از شارژر سریع بی‌سیم برای شارژ مجدد باطری خود استفاده کند.

با توجه به این که چنین خبر‌هایی از OnePlus 8 به این زودی منتشر می‌شود، منتظر این خواهیم بود که شرکت وان‌پلاس محصول جدید خود را در اوایل سال به صورت رسمی معرفی کند یعنی این معرفی می‌تواند در ماه‌های فوریه یا مارس صورت گیرد تا پرچمدار جدید این شرکت بتواند با گوشی‌هایی نظیر Galaxy S11 سامسونگ و G9 ThinQ ال‌جی رقابت کند. همچنین انتظار می‌رود این گوشی‌ها با قیمت نهایی ۶۴۹ دلار در بازار عرضه شوند.

انتهای پیام/

لو رفتن اطلاعات OnePlus 8

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار