ناکامی دشمنان با اراده مستحکم ومنسجم ملت ایران

امام جمعه خرم آباد گفت:اراده مستحکم ومنسجم ملت ایران، دشمنان را ناکام و سرگردان کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه خرم آباد سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودندسیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورد و اسلام همیشه پیروز میدان است.

خطیب نمازجمعه خرم آباد با اشاره به سفر رئیس جمهورکشورمان به نیویورک وسخنرانی ادر مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنرانی ایشان فرصتی بود تا بار دیگر مذاکره با آمریکا را رد کنیم ونقشه‌های شوم آن‌ها از جمله صادر نکردن ویزا برای رئیس جمهور و هیات همراه و محدودیت‌های ایجاد شده برای رفت و آمد آن‌ها نشانه ضعف دشمنان و ترس آن‌ها از قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی با اشاره به حملات پهپادی جنبش انصارالله یمن به تاسیسات نفتی عربستان متعلق به شرکت نفتی آرامکو افزود:این عملیات موازنه قدرت ومبادله جنگ را در یمن تغییر داد و درس بزرگی برای مقاومت اسلامی جهان به همراه دارد که در سایه نیروی ایمان می‌توان ایستاد و دشمن تا دندان مسلح را شکست داد.

خطیب نماز جمعه خرم آباد در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه، نیرو‌های انتظامی را حافظان امنیت، پیروان ولایت و خادمان ملت دانست و افزود: نیروی انتظامی اولین حامی و مدافع حقوق مردم بوده و باایثارگری و تلاش‌های خود حافظ نظام اسلامی است.

انتهای پیام/م

دشمنان با اراده مستحکم ومنسجم ملت ایران ناکام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.