امام جمعه خرم آباد گفت: دفاع مقدس الگویی موفق برای پیروزی در برابر آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم آباد گفت: دفاع مقدس کشورمان را در برابر انواع توطئه‌های جنگ نظامی و جنگ نرم، فشار‌های سیاسی و بین المللی مصون و مقاوم کرده است.

میرعمادی دفاع مقدس را الگویی موفق برای پیروزی در برابر جنگ اقتصادی آمریکا دانست و گفت: در این مقطع تاریخی که دشمنان، اقتصاد ایران را نشانه گرفته اند وظیفه دستگاه‌های اجرایی برنامه ریزی، سیاستگذاری و تدوین نقشه راه اقتصادی مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و وظیفه دستگاه قضا نیز مقابله با فساد و اخلالگران نظم اقتصادی می‌باشد.

او در ادامه با بیان اینکه راهبرد سازش نتیجه‌ای جز سلطه و تسلیم شدن در برابر سیاست‌های کثیف استکبار ندارد گفت: امروزه راهبرد مقاومت، قدرتمندترین گفتمان منطقه است که اتفاقات اخیر در منطقه خلیج فارس نیز نشان می‌دهد این راهبرد، دشمن آمریکایی و سعودی را وادار به عقب نشینی و ترس و وحشت در برابر مقاومت اسلامی کرده است.

امام جمعه خرم آباد از تجربه ۴۰ سال راهبرد مقاومت نظام در منطقه گفت و بیان کرد: بحمدالله راهبرد مقاومت هم اکنون در اوج انسجام قرار دارد و با این راهبرد، عزت و سربلندی، پیشرفت و استقلال حاصل شده است.

انتهای پیام/ر

راهبرد مقاومت قدرتمندترین راهبرد در قبال دشمنان است

برچسب ها: نمازجمعه ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.