استخدام‌های بی‌ضابطه ناشی از فراموشی ارزش‌ها است

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: وجود استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات یک موضوع ناراحت‌کننده است که ناشی از فراموشی ارزش‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: وجود استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات یک موضوع ناراحت‌کننده است که ناشی از فراموشی ارزش‌ها است.

آیت‌الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در نشست با مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دو هم‌سنگر علم و جهاد و خدمت بودند.

وی خاطرنشان کرد: این دو شهید بزرگ معلمانی دلسوز، جهادگرانی خستگی‌ناپذیر و مقاوم و همچنین صادق، ساده‌زیست و دارای همت بلند برای خدمت به مردم بودند.

آیت‌الله میرعمادی هفته دولت را فرصت مغتنمی برای ارائه نتایج تلاش و جمع‌بندی فعالیت‌ها خواند و افزود: امسال هفته دولت دو خصوصیت ممتاز دارد، نخست اینکه دولت تمام همت و تلاش خود را برای رسیدگی به سیل‌زدگان قرار داده است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: در مجموع با همت همه اعم از مردم، گروه‌های جهادی و دولت عملکرد خوبی در حادثه سیل مشاهده شد و شاهد مدیریت انقلابی از سوی افراد در این زمینه بودیم و این مهم دستاورد بزرگی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: امسال اولین سال هفته دولت در گام دوم انقلاب است، عمده کار‌ها بر عهده دستگاه‌های اجرایی بوده، ضمن اینکه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب مجموعه دولت نقش‌آفرینی می‌کند.

آیت‌الله میرعمادی در تشریح مسؤولیت مدیران تحقق بیانیه گام دوم انقلاب افزود: امروز ما به دنبال پیشرفت با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی هستیم، همچنین امروز شاهد صادر شدن انقلاب به عنوان مهمترین قطب تاثیرگذار در رویداد‌های منطقه هستیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: امروز منطقه خاورمیانه متعلق به مردم این منطقه بوده و برای تامین امنیت نیاز به آمریکا نیست و بیگانگان برای کشور‌ها تصمیم نگیرند.

آیت‌الله میرعمادی، نخستین وظیفه مدیران را مردمی بودن برشمرد و گفت: دولت اسلامی مردمی بوده و باید به آن‌ها توجه کرد، متاسفانه اندکی از این مهم فاصله گرفته‌ایم که بایستی به سوی مردم بازگردیم و ارتباط خود را تقویت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه خودبرتربینی‌ها کنار رود، گفت: ما نوکران مردم هستیم و باید تمام تلاش خود را در گام دوم انقلاب برای خدمت به مردم متمرکز کنیم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان پایبندی به قانون و شریعت اسلامی را دیگر وظیفه مدیران دولتی در گام دوم انقلاب خواند و اظهار داشت: رفتار غربی و کار‌های غیرشرعی و غیرقانونی همچون اختلاس و رانت امروز در بین برخی مسؤولان مشاهده می‌شود، همه باید مطابق قانون عمل کنند چرا که کار خلاف قانون و شرع حرام است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه فردی که متدین‌تر، باتقواتر و با ایمان‌تر بوده را برای مدیریت انتخاب کنیم، خاطرنشان کرد: امروز بایستی به همان روحیه و پایبندی انقلابی سال ۵۷ برگردیم، امروز برای مدیر فاسد و تضییع‌کننده حقوق بیت‌المال باید گریه کنیم.

وی، بر اولویت‌بندی کار‌ها تاکید و تصریح کرد: بخشی از ضایع‌کردن بیت‌المال شروع کردن پروژه‌ها، اما ناتمام گذاشتن آن‌ها است، بنابراین در گام دوم انقلاب بر اساس اولویت‌بندی گام برداریم و خشنودی خدا و مردم را در این موضوع در نظر بگیریم.

نماینده، ولی فقیه در لرستان بر به‌کارگیری افراد پاکدست، سالم و با نجابت در سمت‌های مدیریتی تاکید کرد و گفت: مدیر ابزار‌های زمان و اعتبار را برای مدیریت دارد بنابراین بر اساس اولویت‌بندی اقدام به انجام پروژه‌ها کند.

آیت‌الله میرعمادی بر تقویت امید در دل مردم با اقدام عملی تصریح کرد: توجه به مشکلات مردم، پاسخ‌گو بودن در کار، سلامت و شفافیت، توجه به معیشت و اشتغال مردم از جمله اقدامات عملی برای تقویت امید در جامعه است.

وی اظهار داشت: مهمترین مسؤولیت مدیر نظارت بر زیرمجموعه اداری، قرادادها، امور اجرایی، مجموعه کارمندان و همچنین نظارت اخلاقی است، وجود استخدام‌های بی‌ضابطه در برخی ادارات یک موضوع ناراحت‌کننده است که ناشی از فراموشی ارزش‌ها است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه عدالت‌خواهی و مبارزه با فساد در گام دوم انقلاب با جدیت پیگیری می‌شود، بیان داشت: مقام معظم رهبری بر این موضوع بسیار توجه و تاکید بسیار دارند.

آیت‌الله میرعمادی اظهار داشت: هفته دولت بایستی نشان دهنده توانمندی و کارایی دولت در اجرای امور و غلبه بر مشکلات شود.

انتهای پیام/ب

استخدام های بی ضابطه در لرستان

برچسب ها: ولی فقیه ، استخدامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.