جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار

امام جمعه موقت ازنا گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و روز به روز بر اقتدار و سربلندی این کشور افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت السلام بنیادی امام جمعه موقت شهرستان ازنا در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: درآستانه حلول ماه ذیحجه هستیم که این ماه بسیار پر خیر وبرکت است مخصوصا دهه اول که از برجستگی خاصی برخوردار است و دعا‌هایی در مفاتیح وجود دارد که مورد توجه قراررگیرد و همچنین اولین روز ماه ذیحجه سالروز ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) که جوانان بایدبه عنوان الگوی ازدواج صالح به این الگو اقتدا کنند.

وی اضافه کرد: انگلیس خبیث اقدام به دزدی دریایی کرد و کشتی جمهوری اسلامی ایران را درجبل الطارق دزدید و مقام معظم رهبری در جلسه‌ای که با ائمه جمعه داشتند فرمودند که جواب آن‌ها به وسیله عناصر مومن داده خواهد شد و سپاه کشتی انگلیس را توقیف و جواب دندان شکنی به دزدی انگلستان خبیث داد واین باعث شد که کشور‌های خلیج فارس هم به خود بیایند و کشتی که از جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دادند بعد ازاین حادثه گرفتن کشتی انگلستان خیلی راحت آزاد کردند و نگاه کشور‌های خلیج فارس به جمهوری اسلامی ایران نگاه دیگری شد و جمهوری اسلامی ایران اقتدار خودش را به جهان نشان داد.

وی بیان کرد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم انقلاب به جایی رسید که رئیس جمهور آمریکا وقتی نماینده می‌فرستند مقام معظم رهبری می‌فرمایند: من ایشان را اصلا لایق ارسال پیام نمی‌دادنم و این عظمت و شکوه جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهند و اقتدار ولایت فقیه است.

امام جمعه ازنا با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه افزود: تحریم آمریکا ظریف هم رسید و ایشان را هم درلیست تحریم‌های خودشان قرار دادند و یکبار دیگر پیش بینی‌های مقام معظم رهبری که فرمودند من نسبت به مذاکرات خوش بین نیستم به حقیقت پیوست.

خطیب جمعه ازنا گفت: کشور ما نیاز به مدیریت جهادی دارد، مدیریتی حهادی، مخلصانه، جوان که بتواند خدمت رسانی کند و کشور را ازاین معضلات که وجود دارد نجات دهد.

به گفته وی مشکلی که در کشور ما وجود دارد و مردم از آن رنج میبرند بحث تبعیض طبقاتی، اجتماعی و تجمل گرایی پیش امده است که عده‌ای مستضعف وقتی نگاه به تجملات و اختلاس دیگران می‌کنند تاب تحمل مشکلات را ندارند که ان شاالله باکمک قوه‌های مجریه، مقننه، قضاییه لوایحی تهیه و با این مشکل برخورد کنند.

وی بااشاره به ضرورت امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر درقرآن نیز به ان اشاره شده است واز واجبات می‌باشد که وظیف همگان است و تشکیل وزارت امر به معروف ونهی از منکر در جمهوری اسلامی ایران یکی از ملزمات است.

انتهای پیام/م

امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.