حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

معرفی کارآمدی نظام جمهوری اسلامی به جهان

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی و ظرفیت تریبون نماز جمعه باید کارامدی نظام به جهان معرفی شود و امیدرا در جامعه زنده نگه داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: با استفاده از ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی و ظرفیت تریبون نماز جمعه باید کارامدی نظام به جهان معرفی شود و امیدرا در جامعه زنده نگه داشت.
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده، ولی فقیه در لرستان،  به نقش رهبر معظم انقلاب در خنثی سازی توطئه‌های دشمن و حفظ وحدت اشاره کرد و گفت: نقش ولایت فقیه جلوگیری از انحراف انقلاب و سرعت بخشیدن به حرکت آن است.

او با بیان اینکه انقلاب با هدایت‌های رهبری حفظ شده است، افزود: جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی ویژه است و انقلاب اسلامی با هدایت امام خمینی (ره) و رهنمود‌های رهبری در حال پیشرفت و توسعه است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه باید کارآمدی حکومت اسلامی را به جهان معرفی کرد، اظهار داشت: باید نقش ولایت فقیه و اثر گذاری آن را در زندگی مردم مشخص ساخت.

او  در ادامه ظرفیت‌های داخلی را عامل پیشرفت کشور خواند و گفت: به برکت انقلاب اسلامی وضعیت ایران با وجود تحریم‌ها خوب است، تکیه بر ظرفیت‌های درونی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت تقویت نماز جمعه تأکید و خاطرنشان کرد: باید با استفاده از این ظرفیت امید را در جامعه زنده نگه داشت.

او  با اشاره به پیش رو بودن انتخابات عنوان کرد: وظیفه ائمه جمعه در انتخابات ارائه معیار‌های اصلح بر اساس رهنمود‌های رهبری است و ائمه جمعه باید ایفای نقش کنند و مردم را در انتخاب اصلح آگاه سازند.

انتهای پیام/ب


کارآمدی نظام جمهوری اسلامی به جهان معرفی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار