اولین بارش باران پاییزی فارس را فرا گرفت/ترافیک سنگین و کُند در دو راهی قلات

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: با توجه به بارش اولین باران پاییزی، سطح جاده ها در تمامی محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

اولین بارش باران پاییزی فارس را فرا گرفت/لغزندگی در جاده های مواصلاتیسرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی این استان را تشریح کرد و گفت: با توجه به بارش اولین باران پاییزی، سطح جاده ها در تمامی محورهای مواصلاتی استان لغزنده است.

او با اعلام اینکه ترافیک در محور سپیدان و دو راهی قلات سنگین و تردد به کُندی در حال انجام است،  ادامه داد: از رانندگان تقاضا می‌شود که با صبر و حوصله در این مسیر پر ترافیک تردد داشته باشند.

دهقانی با بیان اینکه علی رغم ترافیک سنگین، شاهد ترددی عادی در تمام محور‌های مواصلاتی فارس هستیم، گفت: بعداز ظهرامروز به دلیل لغزندگی جاده یک کامیون در گردنه ورودی احمدابن موسی (محور شیراز-مرودشت) واژگون و موجب مصدومیت راننده شد.

رئیس پلیس راه شمالی استان فارس از هموطنان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی تذکر داده شده در حین رانندگی، همواره با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و در صورت خستگی و خواب آلودگی، حتما در نقطه‌ای امن و ایمن توقف کرده و استراحت کنند.
انتهای پیام/م

واژگونی کامیون در محور شیراز-مرودشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.