قلعه نویی: یکی از بهترین و پاک ترین دربی ها را امروز دیدم / مسائل داوری با حضور ممبینی ریشه کن شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به فوتبال ایران از هر نظر تبریک بگویم و و بازی پاک و زیبایی را امروز شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی در دربی اصفهان اظهار کرد: باید به فوتبال ایران از هر نظر تبریک بگویم و و بازی پاک و زیبا را شاهد بودیم و در این بازی درگیری و کار تاکنیکی بود. تماشاگران ۲ تیم به یکدیگر احترام گذاشتند و واقعا خودم دربی‌های زیادی دیدم و امروز یکی از بهترین دربی‌ها را شاهد بودیم و فوتبالی بود که ذوب آهن هم می‌توانست برنده این بازی باشد. ما هم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری پیروز شویم.

او ادامه داد: ذوب آهن بازی را به خصوص در نیمه اول بهتر شروع کرد و در نیمه دوم ۲ دفاع چپ خود را نداشتیم. سعید آقایی که روز گذشته مصدوم شد و شایان مصلح هم از قبل نداشتیم و یکسری تغییرات دادیم که آن تغییرات جواب نداد. نیمه دوم جابه جایی انجام دادیم و خدا را شکر که توانستیم ۳ امتیاز بگیریم و از نتیجه بازی راضی هستم، اما توقع داشتم که تیمم جلوتر بازی کند که آن هم قدرت تاکنیکی ذوب آهن مانع از پیشروی بازیکنان ما بود. به طور حتم تیم ذوب آهن جایگاهش در اینجای جدول نیست، چون بازی هایش را آنالیز کردیم و در خیلی از بازی‌ها لیاقتش پیروزی بود و در این بازی هم می‌توانستند برنده باشند.  


بیشتر بخوانید: سپاهان ۲ - ذوب آهن صفر/ صدر جدول طلایی ماند/ دربی آبی‌ها را قلعه نویی بُرد


من از زمین نامناسب نقش جهان گلایه دارم 

قلعه نویی بیان کرد: من از زمین نامناسب ورزشگاه نقش جهان گلایه دارم چرا که نمی‌گذارد بازی خود را انجام بدهیم. زمین ورزشگاه نقش جهان خیلی بد است و کومان بازیکن ما می‌گفت که احساس می‌کند که لیز می‌خورد و یا چمن کنده شده یا زمین لیز است. نمی‌دانم این مشکل زمین چه زمانی  برطرف می‌شود و خدا را شکر ۳ امتیاز گرفتیم و کلین شیت کردیم و با اختلاف ۲ گل دربی را پیروز شدیم. یکسری از آمار‌های خوب تیم ما این است که بازی منطقی ارائه می‌دهند و همه چیز خوب بوده است و فقط انتقال سریع توپ صورت نمی‌گیرد.  

او تصریح کرد:  من قبول دارم که باید از فضای پشت محوطه جریمه حریف هم استفاده کنیم که این موضوع را باید کار کنیم. البته ما ۲، ۳ بازیکن مصدوم داریم که باید به شرایط آرمانی خود بازگردند و حسینی و کومان هستند که اگر به ترکیب برگردند کیفیت تیم ما بهتر خواهد شد.

امیدوارم وحید هاشمیان یک روزی سرمربی شود 

قلعه نویی درباره حضور هاشمیان در ورزشگاه نقش جهان بیان کرد: من با  وحید هاشمیان یک سال کار کردم و به او تبریک می‌گویم و فوتبال ما به این افراد نیاز دارد و هم سن و سال‌های وحید هاشمیان هر چه به فوتبال کشورمان نزدیک شوند، به فوتبال ما کمک می‌کنند. امیدوارم سلسله مراتب را هاشمیان طی کند و یک روزی سرمربی شود، چرا که همه شاخصه‌ها را دارد. حضور مربیان تیم ملی برخلاف سال‌های گذشته خیلی به بازیکنان انگیزه می‌دهد و این یک نکته مثبتی است و امیدوارم سرمربی تیم ملی هم این کار را انجام بدهد و باعث شود که لیگ دیده شود. زمانی که لیگ برتر دیده شود انگیزه بازیکنانن بالا می‌رود و کیفیت بازیکنان هم افزایش می‌یابد و تلاش خود را بیشتر می‌کنند.  

سرمربی سپاهان درباره وقفه لیگ برتر به ضرر سپاهان نیست، گفت: ما چه کار کنیم و یک حرف بزنیم محروم می‌شویم. ما بازیکن در تیم ملی امید داریم و انشالله در تیم ملی بزرگسال هم خواهیم داشت، اما نمی‌توانیم کاری کنیم. ما به دنبال این هستیم که یک تیم را دعوت کنیم تا قبل از جام حذفی یک بازی تدارکاتی برگزار کنیم.  

ما یک بازیکن ویژه به نام سپاهان داریم 

قلعه نویی درباره پست نورافکن در سپاهان گفت: ما یک بازیکن ویژه و خاص به نام سپاهان داریم و همه بازیکنان این نقش دارند. ما یکسری ترکیب‌هایی درست کردیم که آن‌ها باید در مستطیل سبز وظایف خود را انجام بدهند و امید نورافکن هم به نحو احسن انجام می‌دهد. نورافکن در کنار کیانی  در وسط زمین مربع ما در جلوی دفاع را به خوبی پوشش می‌دهند. تیم ذوب آهن از کناره‌ها دور زد که این موضوع از ایرادات دفاع چپ‌های ما بود، اما دفاع وسط و هافبک‌های دفاعی مان جایگاه خوبی داشتند و این باعث شد که  گلی دریافت نکردیم.  

گل ذوب آهن صددرصد آفساید بود 

سرمربی سپاهان درباره عملکرد داوری گفت: صددرصد گل ذوب آهن آفساید بود، چون وسط راه به مهاجم ذوب آهن خورد. منتهی در نیمه اول ۲، ۳ صحنه مشاهده کردیم که خطا‌هایی روی  مهدی کیانی و کی روش استنلی صورت گرفت. به هر حال باید بگویم داوران قشر زحمت کش جامعه فوتبال هستند و مربی و بازیکن چند میلیارد می‌گیرند، اما داوران به خاطر عشقشان قضاوت می‌کنند. بنیادی فر معلم است و در داوری هم یک معلم است. من معتقدم که دستمزد داوران باید افزایش یابد تا داوری هم کیفیت پیدا کند. داوران ما با عشق و علاقه قضاوت می‌کنند و یکسری مسائل  در سال گذشته بود که سپاهان ضربه خورد که فکر می‌کنم این مسائل با حضور ممبینی ریشه کن شده است. همچنین  یقین دارم که این مسائل بوده است، اما امسال تکلیفمان را در درون زمین می‌دانیم. امسال می‌دانیم که اگر اشتباهی صورت گرفته است واقعا اشتباه بوده است، اما سال گذشته  یک جریانی بود که سپاهان ضربه خورد. به هر حال  این قشر جوان داوری هم امیدوارم به چرخه داوری اضافه شوند و از لحاظ اقتصادی و سخت افزاری باید به آن‌ها کمک کنیم.  


بیشتر بخوانید: تابش: استقبال نکردن از دربی اصفهان ارتباطی به گرانی بلیت ندارد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
اتفاقا پارسال هیچ خبری نبود آخرین آنالیز برنامه 90 هم نشون داد که بیشترین نفع رو از داوری سپاهان برده منتها تیم این آقای پارسال کارشو به خوبی انجام داد و امسال هم دارند بهرشو میبرند فوتبال ما تا زمانی که یک عده خاص توی اون جولان میدند و هیچ کسی هم پیگیر کاراشون نیست داخلش هست هیچ وقت رنگ پاکی رو به خودش نمیبینه
-
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۸
اره اگه تو برنده بازی باشی فوتبال خوبه
آخرین اخبار