وینگو از گل گهر جدا شد

وینکو بگوویچ سرمربی گل گهر سیرجان پس از شکست برابر استقلال تهران از هدایت گل گهر برکنار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با توجه به نتایج ضعیف وینگو و کسب سه امتیاز از شش بازی لیگ برتر و حذف از جام حذفی، مدیران باشگاه  گل گهر سیرجان تصمیم به کنارگذاشتن او گرفتند.

قرار است، سرمربی گل گهر سیرجان ظرف هفته آینده معرفی می‌شود و از گزینه‌های مطرحی، چون برانکو، جلالی، تقوی، فیروز کریمی و علی دایی به عنوان گزینه‌های گل گهر نام برده می‌شود.


بگوویچ که چهارمین فصل خود را در تیم فوتبال گل گهر سیرجان پشت سر می‌گذاشت سال گذشته با نتایج خوب با این تیم آبی‌پوش، به عنوان اولین تیم راهی لیگ برتر شد و در حالیکه بعد از دو تساوی، به نظر لیگ را خوب آغاز کرده بود با شکست‌های متوالی، موقعیت خود را متزلزل دید و شغلش را از دست داد.

زمزمه‌های برکناری وینکو از هفته پیش شنیده شده بود و با پیروزی استقلال مقابل گل گهر قطعی شد.


این مربی که از سال ۱۳۷۹ در ایران حاضر است، در بیستمین سال حضور در ایران در شرایطی به کرواسی بدرقه می‌شود که برکناری او، اولین تغییر روی نیمکت مربیان در فصل نوزدهم محسوب می‌شود.


وینکو با دو نسل از فوتبالیست‌های ایران کار کرده و شاگردان دوره اول حضور او در ایران، اکثرا بازنشسته شده یا مشغول مربیگری هستند، به نظر می‌رسد گل گهر آخرین ایستگاه وینکو بگوویچ در ایران بوده است، مربی‌ای که دوست داشت در لیگ برتر از کیفیت خود دفاع کند.

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان برکناری وینگو را تأیید کرد

محمد جواهری، مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان پس از شکست عصر امروز تیم گل گهر سیرجان مقابل استقلال تهران در هفته ششم لیگ برتر از جدایی قطعی وینگو بگوویچ سرمربی این تیم خبر داد.

او گفت: بعد از شکست گل گهر در جام حذفی مقابل نفت مسجد سلیمان، هیئت مدیره باشگاه جلسه‌ای فوق العاده تشکیل داد و پس از بحث و بررسی، تصمیم گیری درباره تغییر سرمربی تیم را به عملکرد تیم در مقابل استقلال تهران منوط کرد.

جواهری افزود: با توجه به باخت امروز گل گهر در مقابل استقلال، هیئت مدیره باشگاه گل گهر، با کنار گذاشتن وینگو بگوویچ از سرمربیگری تیم فوتبال موافقت کرد.

او تصریح کرد:  ظرف هفته آینده سرمربی جدید تیم گل گهر معرفی می‌شود.

گل گهر در پایان هفته ششم با کسب تنها سه امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ب

برکناری سرمربی گل گهر سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار